شنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ / ۱۲:۱۹
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۲۲۹۶۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

افتتاح نخستین شرکت عرضه محصولات حلال در ایتالیا

نخستین شرکت عرضه محصولات حلال در ایتالیا آغاز به کار کرد.

به نقل از آدنکرونوس اینترنشنال، نخستین شرکت عرضه محصولات حلال در ایتالیا با نام "تری آلفیری حلال" (Tre Alfieri Halal) در در شهر "بولونا" در شمال این کشور آغاز به کار کرد و از این پس غذاهایی که با رعایت قوانین اسلامی تهیه شده است را به رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی در ایتالیا عرضه خواهد کرد.
حمزه پیکاردو، مالک این شرکت در مصاحبه با خبرگزاری آدنکرونوس اینترنشنال (AKI) گفت: غذای حلال به معنی تقارن میان تغذیه بر اساس میل شخصی فرد و اطاعت از فرامین الهی است.
پیکاردو که یک تبعه ایتالیایی گرائیده به دین مبین اسلام است، همچنین مالکیت مجموعه رستوران "تری آلفیری حلال" مشهور در بولونای ایتالیا را نیز بر عهده دارد.
وی افزود: شرکت جدید ما قصد دارد تا با ادغام شیوه های منحصر به فرد آشپزی ایتالیایی و قوانین اسلامی بدون از دست دادن طعم اولی و ضمن اطاعت از قوانین مذهبی دیگری، به پیروزی بزرگی دست یابد.
پیکاردو معتقد است که غذاهای حلال تولید شده در شرکت فرآورده های غذایی حلال او می تواند نظر مسلمانان و غیر مسلمانان را توامان جلب نماید.
شرکت "تری آلفیری حلال" علاوه بر رستوران ها و فروشگاه ها، محصولات خود را به مسئولان تغذیه در شرکت ها و ادارات نیز ارائه خواهد کرد.
پیکاردو، مدیرعامل این شرکت در این خصوص خاطرنشان کرد: این غذاها جایگزین مناسبی برای "فست فود" خواهد بود و کیفیت و طعم خارق العاده ای دارد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

./

موج

(شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰) ۱۲:۱۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها