شنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ / ۰۸:۱۰
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۲۲۸۸۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات
کالدانه دستچین از بهترین محصولات ایران

"پدر بزرگ تولیدکننده انواع حبوبات و غلات با برند کالدانه "

به گزارش فودنا شرکت صنایع غذائی پدر بزرگ با استفاده از دستگاههای مکانیزه و از بهترین محصولات دستچین شده مزارع ایران انواع حبوبات و غلات مرغوب را در بسته بندی متنوع به بازار عرضه می کند .

شرکت صنایع غذایی پدربزرگ با استفاده از دستگاههای مکانیزه و از بهترین محصولات دستچین شده مزارع ایران، کیفیت و سلامتی را برای شما به ارمغان می آورد.

با توجه به اهداف ، تجربه و امکانات لازم در این شرکت در فاز بعدی اقدام به بسته بندی غلات ، برنج ، لیمو عمانی و سویا نموده و تنوع و تحول شگرفی در زمینه بسته بندی این اقلام از جمله بسته بندی برنج درجه یک ایرانی در اوزان 1-5/2-5و10 کیلوگرمی ایجاد نمود. هم اکنون محصولات ما به دلیل استفاده از نوع روند پیشرفت دنیا در صنعت مواد غذائی و تجارب گذشته با استقبال گسترده ای مواجه گردیده و اکنون پس از چند سال ، محصولات این شرکت با توجه به تنوع و کیفیت بالای آن و استفاده از کارشناسان و مهندسین مجرب در زمینه ارتقاء کیفیت جزومطرح ترین نامها در صنعت بسته بندی می باشد.

محصولات :

  • غلات مثل برنج کالدانه تولید شده از بهترین نوع برنج طارم محلی معطر بوجاری شده با ماشین آلات سورتر لیزری بسته بندی شده با مدرنترین دستگاه های اتو ماتیک و بدون دخالت دست استفاده از قرص سیر به عنوان محافظ.
  •  حبوبات  : لوبیا ،نخود،عدس،لپه
  • قند و شکر

این شرکت در فروشگاه های زنجیره ای رفاه،شهروند،هایپر و دیگر فروشگاه های زنجیره ای در سراسر ایران حضور فعال دارد این بار حضور خود را در شهرستان ها از طریق عمده فروشی و شرکتهای پخش مواد غذایی در سراسر ایران اعلام می دارد.

تلفن دفتر مرکزی : 88979225- 88958157

تلفن کارخانه : 55009220 - 55009221

آدرس سایت : http://kaldaneh.com/

 

(شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰) ۰۸:۱۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها