شنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۸۹ / ۱۰:۰۰
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۲۱۵۴۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

شرکت صنایع غذایی زربال پروتئین کاسپین تولید کننده انواع غذاهای آماده و نیمه منجمد از گوشت و مرغ با آرم و نام تجاری کایسر

شرکت صنایع غذایی زربال پروتئین کاسپین تولید کننده انواع غذاهای آماده و نیمه منجمد از گوشت و مرغ ناگت مخصوص کودکان را با نام تجاری کایسر روانه بازار کرد.

شرکت صنایع غذایی زربال پروتئین کاسپین (سهامی خاص) یکی از بزرگترین و مجهزترین کارخانجات تولید انواع غذاهای آماده و نیمه منجمد از گوشت و مرغ بوده که با هدف تولید و عرضه انواع محصولات پروتئینی ممتاز و مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی و با رعایت الزامات بهداشتی اتحادیه اروپا در جهت رشد و شکوفایی کشور عزیزمان ایران در سال 1384 تاسیس و در مهرماه 1387 به بهره برداری رسید.

از محصولات این شرکت می توان به انواع ناگت مرغ ، انواع برگر گوشت ، فیله سوخاری مرغ ، شنیسل سوخاری مرغ ، برگر سوخاری مرغ و غیره اشاره کرد. شایان ذکر است کلیه محصولات شرکت با روش انجماد سریع IQF در کمتر از 20 دقیقه در دمای منهای 35 درجه سانتیگراد منجمد می گردد که این عمل ضمن حفظ سلامت، بهداشت، طعم و مزه واقعی و خواص غذایی محصولات این شرکت را در زمره محصولات با ماندگاری بالا قرار داده است.

شرکت صنایع غذایی زربال پروتئین کاسپین با آرم و نام تجاری ثبت شده کایسر توانسته در عرصه های بین المللی با تکیه بر ارزش ها و منشور تعریف شده سازمانی خود در مدت زمان کوتاهی محصولات خود را به کشورهای آسیای میانه (CIS) و همچنین حاشیه خلیج فارس صادر نماید.

شرکت زربال پروتئین کاسپین در راستای تحقق شعار امنیت غذایی – حلیت پایدار و به منظور تولید غذای حلال زیر نظر ناظرین بهداشتی و شرعی سازمان دامپزشکی کشور آماده ارائه خدمات به جامعه اسلامی می باشد.

 

تلفن تماس : 88873293

http://www.kaisergroup.ir/

(شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۹) ۱۰:۰۰
هادی زاده
۱۳۹۱/۱۲/۱۲
0
0
0

با سلام اعلام امادگی حهت تامین کلیه ادویه جات شما زنجبیل جوزهندی ریشه جوز و غیره با کمترین قیمت همکارشرکتهای تولید کننده مواد غذایی وغذای آماده هادی زاده میدان اعدام کوچه ترقی پلاک 16 تلفن 55622341 همراه 09123074180

میرزایی
۱۳۹۴/۰۳/۱۷ Iran
0
0
0

اماده تامین سینه فیله مرغ ران بیخس و... هستیم شرکت زاگرس

اسماعیل عسگری
۱۳۹۵/۰۳/۰۵ Iran
0
0
0

باسلام ماتولیدکننده پودر تخم مرغ هستیم درصورت تمایل بااین شماره تماس حاصل نماید09015916705باتشکر

ساعدی
۱۴۰۲/۰۱/۰۷
0
0
0

با سلام از کشت زیره سبز مقداری اسانس طبیعی زیره سبز با کیفیت مناسب همراه با انالیز معتبر از آزمایشگاه معتبرتولید کردیم شرکتهای مواد غذای کیک سازی های بزرگ داروسازیها شرکتهای چاشنی ساز تولید کننده چای شرکتهای لبنیاتی شرکتهای فرآورده‌های گوشتی ارتباطی ندارین بتونیم به اونها بفروشیم 09368707502


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها