دوشنبه / ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ / ۱۴:۰۰
سرویس : اخبار شرکتهای غذایی بورس
کد خبر : ۲۱۰۱۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس اخبار شرکتهای غذایی بورس
سرپرست بورس کشاورزی کارگزاری بانک ملی

چگونگی عرضه و فروش تخم مرغ در بورس کالا

سرپرست بورس فلزات و کشاورزی کارگزاری بانک ملی از ارائه لیستی از تخم مرغ استانها به این کارگزاران خبر داد و گفت: در صورت اعلام تقاضای کارگزاران برای خرید تخم‌مرغ، عرضه آن انجام می‌شود.

هاشمی درباره عرضه تخم مرغ در بورس کالا اظهار داشت: برای فروش تخم مرغ در حال حاضر لیستی از همه استانها، مکان و زمان تحویل آن تهیه شده که امروز در اختیار کارگزاران گذاشته شده و قرار است اگر تقاضایی برای خرید این کالا در هر استانی دارند اعلام کنند تا کارگزاری بانک ملی آن را بر روی تابلو عرضه کند. 
وی با اشاره به اینکه دو نوع فروش برای تخم مرغ وجود دارد، گفت: یکی تحویل در انبار فروشنده و دیگری تحویل در انبار خریدار، که اگر خریدار بخواهد کالا را در انبار خود تحویل بگیرد، هزینه آن به دلیل حمل و نقل افزایش می‌یابد. 
سرپرست بورس فلزات و کشاورزی کارگزاری بانک ملی درباره قیمت این کالا بیان کرد: اولین معامله این کالا به قیمت هر کیلو 1500 تومان بود ولی قیمت بعدی آن مشخص نیست. همچنین، احتمالاً چهارشنبه تخم مرغ استان تهران و خراسان عرضه می‌شود. 
به گزارش فارس، اولین عرضه تخم مرغ در بورس کالا یکشنبه 17 بهمن ماه به قیمت هر کیول 1550 تومان انجام شد که به دلیل اختلاف 150 تومانی در هر کیلو خریداری نداشت. مجدد این کالا در سه شنبه(19) بهمن ماه بر روی تابلو قرار گرفت که از 20 تن تخم مرغ عرضه شده تنها 5 تن آن به قیمت 1500 تومان به فروش رسید و بر این اساس اولین معامله این کالا در این تاریخ ثبت شد. 

.

.

.

.

.

فارس

(دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۹) ۱۴:۰۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها