شنبه / ۲۳ بهمن ۱۳۸۹ / ۱۴:۵۴
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۲۰۹۴۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

شهرک صنعتی نظرآباد به شهرک تخصصی صنایع غذایی استان البرز تبدیل می‌شود

مدیرعامل شهرک صنعتی نظرآباد گفت: با توجه به اینکه در شهرک صنعتی نظرآباد اکثر واحدهای صنعتی در زمینه صنایع غذایی فعالیت می‌کنند و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده نزدیک این شهرک به شهرک تخصصی صنایع غذایی استان البرز تبدیل می‌شود.

علی توانا در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر 225 واحد صنعتی در این شهرک فعال هستند و از طریق این واحدها یکهزار و 500 فرصت شغلی ثابت و پایدار ایجاد شده است و ظرفیت ایجاد 9هزار فرصت شغلی در آینده در این شهرک وجود دارد.

وی افزود: برای جبران کمبود آب در شهرک چاه‌های جدید حفر خواهد شد، ولی برای تامین برق این شهرک دارای نیروگاه تخصصی پنج مگابایتی است.

توانا با تاکید براینکه در حال حاضر350 خط تلفن ثابت در اختیار واحدهای صنعتی شهرک هست گفت: این شهرک با کسری 3هزار خط تلفن ثابت مواجه است و برای تامین این تعداد خط تلفن نیاز به احداث واحد تخصصی شرکت مخارات در شهرک است.

مدیرعامل شهرک صنعتی نظرآباد در پایان گفت: با توجه به اینکه در شهرک صنعتی نظرآباد اکثر واحدهای صنعتی در زمینه صنایع غذایی فعالیت می‌کنند وبا برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای توسعه واحدهای صنعتی ویژه صنایع غذایی در آینده نزدیک این شهرک به شهرک تخصصی صنایع غذایی استان البرز تبدیل می‌شود.

.

.

.

.

ایسنا

(شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۸۹) ۱۴:۵۴
دیبا تجهیز پرنیان
۱۳۹۵/۰۸/۰۹
0
0
0

با سلام چطوری میشه به شماره تماسهای صحیح تمام کارخانجات فعال صنایع غذایی استان البرز دسترسی پیدا کرد؟


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها