دوشنبه / ۱۱ بهمن ۱۳۸۹ / ۱۰:۱۶
سرویس : فراورده های روغنی
کد خبر : ۲۰۶۶۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فراورده های روغنی

آرین نوید پاسارگاد، نماینده انحصاری پخش محصولات کرولی با هدف تأمین روغن سالم و با کیفیت از شرکت ADVOC در ایران

به گزارش فودنا ، شرکت توسعه جهانی آرین نوید پاسارگاد، نماینده انحصاری پخش محصولات کرولی با هدف تأمین روغن سالم و با کیفیت از شرکت ADVOC در ایران می باشد.

روغن های کورولی دارای محصولاتی مانند روغن آفتابگردان، روغن ذرت، روغن سویا، روغن کانولا و ... می باشد. این شرکت در سال 1968 در هلند تاسیس گردید و خیلی زود به یکی از نام های برتر روغن های خوراکی در جهان تبدیل شد و اکنون سالانه بیش از صد هزار تن، تولید در سراسر جهان دارد.

 تمام سعی و تلاش این شرکت با هدف داشتن محصولاتی با بالاترین کیفیت و بهترین نوع بسته بندی بهداشتی صورت گرفته است. شرکت روغن های گیاهی ابوظبی (ADVOC ) یکی از بهترین تولید کنندگان روغن کورولی در منطقه می باشد. خط تولید این کارخانه در سال 2000 در بندر شیخ زاید ابوظبی به منظور تامین مصرف کنندگان در خاور میانه به راه افتاد. این کارخانه مطابق با بالا ترین استاندار های اروپا و با ظرفیت تولید بیش از روزانه 200 تن در حال توزیع و پخش محصولات در منطقه خاور میانه می باشد. شرکت توسعه جهانی آرین نوید پاسارگاد، نماینده انحصاری پخش محصولات کرولی با هدف تأمین روغن سالم و با کیفیت از شرکت ADVOC در ایران می باشد.

تلفن :  843 87 81 - 0711

همراه : 09173092636

info@globalarian.org

وب سایت : http://globalarian.org

(دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۹) ۱۰:۱۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها