چهارشنبه / ۶ بهمن ۱۳۸۹ / ۱۱:۵۷
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۲۰۵۸۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال؛

مجتمع دامپروری بزرگ تبریز به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان تبریز گفت: مجتمع دامپروری بزرگ تبریز با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحبعلی اسکندری به تشریح اقدامات انجام یافته در حوزه جهاد کشاورزی شهرستان تبریز پرداخت. 
وی با بیان اینکه استفاده از آب سالم در تولید محصولات کشاورزی بسیار مهم است، تصریح کرد: استفاده از آبیاری تحت فشار، لایروبی رودخانه‌ها و استفاده از کود آلی از جمله اقداماتی است که با هدف ارتقای کیفی محصولات کشاورزی صورت می‌گیرد. 
رئیس اداره جهادکشاورزی شهرستان تبریز با اشاره به توجه ویژه جهاد کشاورزی به سالم‌سازی شیر تولیدی در دامداری‌ها ادامه داد: کاهش استفاده از مواد اضافی برای نگهداری شیر و سمپاشی جایگاه‌های نگهداری دام‌ها با همکاری بسیج سازندگی صورت گرفته است. 
وی بیان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای نگهداری بهداشتی و صنعتی دام‌ها مورد توجه قرار بوده و در همین راستا تعطیلی گاوداری‌های سنتی و تبدیل آنها به گاوداری‌های صنعتی مورد توجه قرار گرفته است. 
رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان تبریز، راه‌اندازی مجتمع‌های دامپروری را از مهم‌ترین اهداف دولت برشمرد و تأکید کرد: در حال حاضر احداث این مجتمع‌ها در نقاط مختلف کشور و استان در حال انجام است. 
وی اظهار داشت: در حال حاضر دولت سیاست خود را مبنی بر تمرکز دامداری‌ها قرار داده و در تبریز نیز مجتمع دامپروری بزرگی در حال تأسیس است. 
اسکندری ادامه داد: راه‌اندازی فاز اول مجتمع دامپروری در تبریز با اعتباری بالغ بر 11میلیارد ریال در حال اتمام است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این فاز به اتمام برسد. 
رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان تبریز خاطرنشان کرد: با اتمام این فاز یکصد دامپروری آغاز به کار خواهند کرد و تعداد قابل توجهی از فارغ‌التحصیلان کشاورزی در آن مشغول به کار خواهند شد.

فارس

(چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۸۹) ۱۱:۵۷
علی رهبر
۱۳۹۳/۰۵/۳۱
0
0
0

جهت خرید انواع خوراک دام با ما تماس بگیرید. با قیمتی متفاوت در بازار شماره تماس 09361972777

حمید
۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
0

درصورت نیازدامداران به خوراکدام..تفاله نیشکر.ذرت علوفه بصورت بسته بندی وچاپر..باماتماس بگیرید.۰۹۰۲۴۹۶۰۹۳۱-۰۹۳۶۴۱۸۰۴۶۵


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها