شنبه / ۲ بهمن ۱۳۸۹ / ۰۹:۱۵
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۲۰۳۱۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس شیرینی و شکلات
پودر توان تنها منبع تامین انرژی برای سلولهای مغزی

"پودر توان ساده و طعم دار"محصولی متفاوت از دکستروز ایران

به گزارش فودنا شرکت دکستروز ایران پودر توان ساده و طعم دار را جهت تامین سریع انرژی مورد نیاز بدن در فعالیتهای فکری و جسمی در بسته های 250 گرمی به بازار عرضه می کند .

این شرکت با ظرفیت اسمی سالانه 2400 تن، محصولات خود را با استفاده از بهترین ومرغوبترین مواد اولیه به همراه فرمولاسیون منطبق با استانداردهای USP,BP تولید و خلوص نهایی آن را طبق مشخصات سازمان بهداشت جهانی (W.H.O) تحت نظر مهندسین کنترل در آزمایشگاه های مدرن و مکانیزه تضمین می نماید.

پودر توان ساده و طعم دار:
( در طعمهای مختلف میوه ای) حاوی پودر دکستروز مونو هیدرات جهت تامین سریع انرژی مورد نیاز بدن در فعالیتهای فکری و جسمی در بسته های 250 گرمی عرضه می گردد.
پودر توان متشکل از قند 6 کربنه گلوکز (دکستروز) است که در شرکت دکستروز ایران تولید میشود . این پودر از هیدرولیز نشاسته طبیعی و خوراکی غلات به کمک آنزیم های اختصاصی و طبیعی با روندی مشابه سیستم های حیاتی پس از خالص سازی و کریستالیزاسیون با رنگ سفید و خلوص 9/99 درصد تهیه میگردد،
شیرینی این قند طبیعی از شکر کمتر بوده و مزه خوشایند و مطبوعی دارد .

ویژگی های روش تولید : عاری بودن این پودر از ترکیبات جانبی مضر ، از عمده ترین ویژگی های روش تولید آنزیمی در مقایسه با روش های شیمیایی است.

 
ویژگی های پودر توان (گلوکز طبیعی) : پودر توان سرچشمه طبیعی انرژی بوده و برای همه افراد مفید است و بدون اینکه نیاز به هضم داشته باشد مستقیما از دستگاه گوارش جذب میشود .
هر گرم گلوکز در بدن سوخته و مقدار 74/3 کیلو کالری انرژی تولید می نماید، به همین دلیل سریعترین منبع تولید انرژی برای فعالیت های روزانه ، ورزشی ، فکری و ... است.پودر توان تنها منبع تامین انرژی برای سلولهای مغزی است.مازاد مصرف گلوکز در کبد به صورت گلیکوژن ذخیره میشود و در مواقع مقتضی مجددا شکسته شده و به صورت گلوکز وارد خون میشود.

موارد استفاده :  
1. در حین و بعد از کلیه فعالیت های ورزشی نظیر: دویدن ، دوچرخه سواری ، شنا ، فوتبال، والیبال ، بسکتبال ، تنیس ، کوهنوردی ، بخصوص بدنسازی و ...  کلید تامین انرژی سریع و برطرف کننده خستگی است.2. در فعالیت های شدید فکری ، مطالعات ، یادگیری تحصیلی و درسی مصرف آن بسیار مفید است.3. در مواقع کاهش حجم مایعات بدن مانند گرما زدگی ، مسمومیت منتج به اسهال به عنوان درمان کمکی ، با نظر پزشک با حل کردن یک الی 2 قاشق از پودر توان در یک لیوان آب به عنوان سرم خوراکی میتوان از آن استفاده نمود.4. در مواقع کاهش قند خون مانند روزه داری و گرسنگی طولانی مدت ، مصرف آن بسیار مفید خواهد بود.5. پودر توان با خاصیت جذب سریع می تواند در زمان خوردن صبحانه و به منظور دریافت انرژی تازه مورد استفاده قرار گیرد.

  بزرگترین نقش پودر دکستروز افزایش طول زمان حفظ کیفیت محصول از زمان تولید تا انقضاء (shelf life)   می باشد. نقش دیگر پودر دکستروز بعنوان عامل پیونده دهنده ( ( Binder بین گوشت و چربی می باشد.

دیگر محصولات دکستروز ایران :

  • پودر دکستروز مونو هیدرات تزریقی و دارویی: این محصول به شکل پودر کریستالینه سفید رنگ در بسته بندی کیسه نایلونی و پلی پرو پلینی 30 کیلو گرمی ارائه می گردد.
  • پودر دکستروز مونوهیدرات غذایی:  این محصول به شکل پودر کریستالینه سفید رنگ در بسته بندی کیسه ای  نایلونی  و پلی آمیدی 30 کیلوگرمی ارائه می گردد.
  • پودر دکستروز انهیدروز:  این محصول به صورت پودر سفید رنگ در بسته بندی کیسه نایلونی و پلی آمیدی 30kg ارائه می گردد.

    کاربرد ها:جهت استفاده در صنایع تولید پودر  ORS ، انواع داروهای دام و طیور ، مکمل های ورزشی ، پودر های نوشیدنی و ... استفاده می گردد.

  • گلوکز مایع به روش آنزیمی :  این محصول در بشکه های فلزی با روکش اپوکسی 300کیلوگرمی ارائه می گردد.نقش پودر
  • مالتو دکسترین :  همچنین مالتو دکسترینها  به عنوان ماده افزوده شده در پروسه خشک کردن چای و قهوه به کار می رود . این ماده همچنین به عنوان یک ماده متفرق کننده در قهوه  و به عنوان نگهدارنده رطوبت در نانها و شیرینی های  روغنی مانند کلوچه و نان روغنی به کار می رود.

تلفن :            88832527, 88832535

ایمیل :         info@dextrose-iran.com 

آدرس سایت : http://dextroseiran.com/

(شنبه ۲ بهمن ۱۳۸۹) ۰۹:۱۵
Iranian
۱۳۹۶/۰۶/۰۹ Canada
0
0
0

با سلام و خسته نباشید خواستم نکته ای را خدمت شما عرض ، و آن اینست که چرا پودر دکستروز توان در شیراز یافت نمیشود و چندین سال است که این حقیراز کانادا هم پودر گلوکز و هم قرص گلوکز پست میکنم که البته از این کار خیلی هم خوشحال هستم که میشود از این سر دنیا
کاری برای بستگانم انجام داد ، اما سوال در اینست که چرا پودر گلوکز یا بهتر بگویم پودر دکستروز که استفاده خوراکی دارد در دسترس نمیباشد بخصوص شهرستان شیراز ؟

فرهاد
۱۳۹۷/۱۰/۰۹
0
0
0

سلام بهشون بگید با بنده تماس بگیرن 9904026302 farhad.sh1993@gmail.com

جعفر
۱۳۹۷/۱۱/۳۰
0
0
0

تو شیراز هست. ولی چون بعضی از شیرازی ها کون گشاد هستن. نمیگردن دنبالش

دانیال
۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
0
0

سلام پودر توان رو از کجا میشه تهیه کرد؟


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها