شنبه / ۴ دی ۱۳۸۹ / ۱۴:۲۶
سرویس : آزمایشگاه، گواهینامه ها و اسانس
کد خبر : ۱۹۹۴۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آزمایشگاه، گواهینامه ها و اسانس

افتتاح آزمایشگاه خصوصی دامپزشکی دانا در همدان

رییس سازمان دامپزشکی کشور در سفر یک روزه خود به استان همدان، آزمایشگاه بخش خصوصی دامپزشکی دانا را افتتاح کرد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی کشور، رییس سازمان دامپزشکی کشور به همراه مهندس ناهیدی رییس روابط‌عمومی سازمان در بازدید یک روزه ای که از اداره کل دامپزشکی استان همدان داشت از نزدیک در جریان فعالیت‌های دامپزشکی این استان قرار گرفت.
دکتر سید محسن دستور در این بازدید با تشریح فعالیتها و برنامه‌های آتی سازمان دامپزشکی کشور گف: سازمان دامپزشکی در دو محور مهم حفظ و حراست از سرمایه ملی کشور و حفظ و ارتقای بهداشت عمومی جامعه فعالیتهای خود را انجام می‌دهد و اهمیت این امور از نظر بهداشت عمومی و اقتصاد جامعه بر کسی پوشیده نیست.
وی ضمن بازدید از نظام دامپزشکی استان، با نمایندگان صنف‌های مختلف بخش خصوصی دامپزشکی جلسه ای برگزار نمود که در این جلسه نمایندگان بخش خصوصی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.
دکتر دستور در ادامه ضمن حضور در شبکه دامپزشکی شهرستان فامنین با توجه به پیشرفت های چشمگیر شبکه دامپزشکی این شهرستان، از اقدامات رییس شبکه و کارکنان آن تقدیر کرد وی سپس از ساختمان در حال احداث پست قرنطینه دامی رزن نیز بازدید به عمل آورد.
رییس سازمان دامپزشکی کشور سپس در یک نشست خبری که با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف برگزار شد به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.
دکتر کریمی، مدیر کل دامپزشکی استان همدان در سخنانی ضمن قدردانی از سفر رییس سازمان دامپزشکی کشور به استان همدان، تعاملات نزدیک مسئولان با مدیران استانی را عامل مهمی در رفع کاستی های استانها برشمرد.
رییس سازمان دامپزشکی کشور همچنین آزمایشگاه دامپزشکی بخش خصوصی دانا به مدیریت دکتر قشلاقی را نیز افتتاح کرد.

موج

(شنبه ۴ دی ۱۳۸۹) ۱۴:۲۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها