یکشنبه / ۲۸ آذر ۱۳۸۹ / ۱۳:۲۲
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۱۹۷۹۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی
رییس سازمان بازرگانی استان تهران:

دریافت گزارش‌های مردمی به صورت 24 ساعته

سامانه 124 به صورت 24 ساعته آماده دریافت شکایت‌های مردمی است.

عباس قبادی رییس سازمان بازرگانی استان تهران با بیان این مطلب گفت: با آغاز مرحله نخست اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها با محوریت اصلاح قیمت‌ها، سامانه 124 فعالیت خود را به منظور دریافت شکایت‌ها و گزارش‌های مردمی افزایش داد.

وی ادامه داد: در حال حاضر سامانه 124 از ساعت 8 صبح تا 22 شب با حضور کارکنان این سامانه آماده دریافت شکایت‌ها است و از ساعت 22 تا 8 صبح نیز گزارش‌های مردمی به صورت تلفنی ضبط و پیگیری خواهد شد.

قبادی افزود: با دریافت گزارش‌های مردمی و اعلام کد هفت رقمی پیگیری از طریق این سامانه، بازرسان طی مدت نیم ساعت در محل حاضر و به رفع مورد گزارش شده اقدام خواهند کرد. شهروندان می‌توانند بعد از گذشت یک ساعت با اعلام کد هفت رقمی از نتیجه بازرسی، اطلاعات کامل را بدست آورند.

رییس سازمان بازرگانی استان تهران با اشاره به بیشترین میزان شکایت‌های مطرح شده تاکنون خاطر‌نشان کرد: بیشترین میزان شکایت‌های مطرح شده در حوزه سوخت بوده است که این امر نیز ناشی از عدم اطلاع کافی از تغییر قیمت حامل‌های سوخت در امر هدفمندسازی یارانه‌ها بوده است.

(یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۸۹) ۱۳:۲۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها