یکشنبه / ۷ آذر ۱۳۸۹ / ۱۱:۵۳
سرویس : اخبار شرکتهای غذایی بورس
کد خبر : ۱۹۳۷۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس اخبار شرکتهای غذایی بورس
بقایی پیشنهاد کرد:

راه اندازی بورس برنج و چای در منطقه آزاد انزلی

دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین قربانی، امام جمعه رشت پیشنهاد راه اندازی بورس برنج و چای را در منطقه آزاد انزلی مطرح کرد.

حمید بقایی، معاون رئیس جمهور عصر دیروز در پایان مراسم معارفه مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد انزلی با امام جمعه رشت دیدار کرد که ضمن بیان مطلب فوق تاکید کرد: با راه اندازی بورس محصولات تولیدی این خطه در منطقه آزاد انزلی که محلی متمرکز برای خرید و فروش این محصولات ایجاد می شود و هم هزینه های خرید مردم کاهش می یابد.
وی فلسفه ایجاد مناطق آزاد را در ایران جذب سرمایه گذاران خارجی خواند و بیان داشت: زمانی این موضع محقق می شود که همه مسئولان از امام جمعه و استاندار تا مدیران بخش های مختلف و سایر دست اندرکاران در مناطق آزاد با هم همکاری کنند تا شرایط امنیت خاطر سرمایه گذاران فراهم باشد.
بقایی حضور سرمایه گذاران را اشتغالزا دانست و گفت: ما باید اشتغالزایی کنیم و زمانی می توانیم این کار کنیم که چرخه اقتصادی در گردش و حرکت باشد.
وی موقعیت جغرافیایی منطقه آزاد انزلی را با توجه به مرزهای آبی این منطقه با کشورهای آسیای میانه بسیار مطلوب خواند و بیان داشت: کشورهای آسیای میانه از رشد اقتصادی بالایی برخوردار هستند و اگر ما تلاش نکنیم گوی سبقت را از ما می ربایند.
دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد انزلی را مدیری با انرژی و سوابق درخشان مدیریتی عنوان کرد و ادامه داد: همه باید با هم کمک کنیم تا مناطق ازاد بتوانند کاری انجام دهند و برای کشور موثر باشند.

 

موج

(یکشنبه ۷ آذر ۱۳۸۹) ۱۱:۵۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها