چهارشنبه / ۲۸ مهر ۱۳۸۹ / ۰۸:۲۹
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۱۸۴۴۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

"آب معدنی طبیعی سیلوانا در چهار بسته بندی متنوع"

به گزارش شبکه خبری فودنا آب معدنی طبیعی سیلوانا از چشمه کان سپی تامین و با دستگاه های تمام اتوماتیک و به صورت استریل و بدون تماس با دست ، در مدارهای بسته در بطریهای 1.5 لیتری ، نیم لیتری و لیوان های 250cc و 100cc پر گردیده و با برند سیلوانا به بازار عرضه می شود.

آب معدنی سیلوانا از چشمه کان سپی واقع در ارتفاعات 3460 متری سلسله کوههای شمال غرب کشور و به دور از دسترس انسان سرچشمه گرفته و عاری از هرگونه آلودگی است. این چشمه در شهر سیلوانا واقع شده و به طور طبیعی توسط دستگاههای تمام اتوماتیک پرکن و سیستم های ضدعفونی کننده ، بطور همزمان استریل و در ظروف پِت و درحجم های لیوانی از 150 الی 300 سی سی و بطریهای 5/0 و 5/1لیتری که قابل جمع شدن می باشند در محل کارخانه بسته بندی میگردد. آب چشمه آبی است گوارا و نشاط آور و بدون طعم و کمک شایانی در تامین کلسیم و املاح مورد نیاز بدن می نماید .آب معدنی سیلوانا دارای کیفیت بالایی بوده و نیز به سبب مدر بودن این دسته آبها در درمان بیماریهای مفصلی نقرس و هیپرازوتمی و دفع سنگهای ادراری موثر می باشد.

  آب معدنی سیلوانا با دارا بودنPH ایده آل برای دستگاه گوارش - کبد - پانکراس سودمند می باشد و همچنین به سبب کمی مقدار سولفات و کلرو به عنوان آب مناسب برای اطفال شیرخوار تجویز می گردد.

 کارخانه آب معدنی سیلوانا مجهز به آزمایشگاههای میکروبیولوژیکی شیمیایی و فیزیکی برای نظارت مستمر در کلیه مراحل تولید بر کیفیک آب میباشد. آب معدنی سیلوانا راهبرد خود را برای حفظ سلامت و بهداشت مصرف کنندگان آب معدنی معطوف نموده و برای نیل به آن محصولات خود را در بسته بندی و بالاترین کیفیت با ترکیبات معدنی منحصر به فرد عرضه می دارد.

تلفن :     2230528-0441 ، 2228934-0441

 آدرس سایت :  www.silvana-msw.com

ایمیل :             info@silvana-msw.com

(چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۹) ۰۸:۲۹
سیدعبدالرزاق موسوی
۱۳۹۳/۰۹/۲۸
0
0
0

سلام خواهشمنداست قیمت نیم و یک لیتری و لیوانی و تعداد لیوانی را جهت صادرات برای اینجانب ارسال فرمایید متشکرم

رحیم
۱۳۹۴/۰۱/۰۴ United States
4
0
0

سلام ببخشید اگه میشه قیمت 1لیتری و نیم لیتری را واسم ایمیل کنید. من یکی دو ماهی میشه عمده فروشی زدم تو سردشت اگه بشه با هم دیگه کار کنیم.

اب معدنی
۱۳۹۴/۰۲/۰۳
0
0
0

با سلام پیامتون رو دیدیم شما میتونین با شماره 04432429399-98 تماس بگیرید

محمودی
۱۳۹۴/۰۵/۲۸
0
0
0

سلام ببخشید آیا درشهرقم نمایندگی دارید میخوام خریدکنم


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها