شنبه / ۱۷ مهر ۱۳۸۹ / ۱۳:۳۷
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۱۸۱۰۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی
مدیرکل تعاون سیستان و بلوچستان:

شرکت تعاونی شیر بالدی زاهدان بعنوان کارآفرین نمونه

مدیرکل تعاون سیستان و بلوچستان گفت: شرکت تعاونی 364 شیر بالدی زاهدان به عنوان کارآفرین موفق زمینه اشتغال 70 نفر را برای تأمین امرار معاش فراهم کرده است.

به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون سیستان و بلوچستان، غلام‌محمد طاهری در بازدید از شرکت تعاونی 364 شیر بالدی زاهدان اظهار داشت: این شرکت تعاونی بعنوان یک کارآفرین موفق توانسته در این برهه از زمان با مشکلات زیادی که داشته زمینه اشتغال 70 نفر فراهم کند.
وی افزود: 70 نفر اشتغال یعنی تأمین امرار معاش برای 70 خانوار که مستقیماً از طریق این تعاونی تأمین می‌شود.
مدیرکل تعاون سیستان و بلوچستان ابراز امیدواری کرد: به منظور حمایت از تولید‌کنندگان استانی، ادارات و دستگاه‌های اجرایی اعم از نیروی نظامی، انتظامی و سپاه پاسداران محصولات شیر و لبنیات مورد نیازشان را از تولید‌کنندگان داخلی استان به ویژه از تعاونی‌ها تأمین کنند.
طاهری با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون، بانکی دولتی که صد‌در‌صد در خدمت بخش تعاون است، گفت: حمایت دو جانبه بانک و تعاونی‌ها الزامی است.
رئیس سرپرستی شعب بانک توسعه تعاون سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید به نحوه حمایت و چگونگی اعطای تسهیلات به تعاونی‌ها پرداخت.
علیرضا شهرکی عنوان داشت: مشکل مالی تعاونی شیر بالدی را تا سقف یک میلیارد تومان منوط به اینکه دستگاه‌های جدید خریداری کنند، حل و تأمین سرمایه در گردش را طی فصول سال خارج از هر‌گونه معطلی و در کوتاه‌ترین فرصت امکان‌پذیر می‌‌کنیم.
مدیرعامل تعاونی شیر بالدی زاهدان نیز در این بازدید اظهار داشت: این شرکت در بدو فعالیت به عنوان بستنی صدف فعالیت می‌کرد که در روند کارش موفق نبود با تغییر تولید محصولات به شیر و انواع لبنیات با وجود مشکلات زیادی که سر راه تعاونی مواجه بوده به هر نحو ممکن تاکنون فعالیت خود را ادامه داده‌ایم.
حسین هاشمی تصریح کرد: 30 نوع محصول تولیدی داریم که در سطح استان و کشور توزیع می‌شود و بعضی از محصولات تولیدی این شرکت که از مرغوبیت بالایی برخوردار است نسبت به تولیدات شرکت‌های بزرگ در سطح کشور نزدیک به 100 تومان تفاوت قیمت دارد.
وی افزود: در حال‌ حاضر در ردیف 10 تولید‌کننده شیر و لبنیات برتر کشور قرار داریم که موجب افتخار این شرکت و بخش تعاون است.
مدیرعامل تعاونی شیر بالدی زاهدان ادامه داد: اشتغال ایجاد شده در شرکت تعاون اشتغالی مستقیم و پایدار است که برخی از نیروها سالیان متمادی در این شرکت فعالیت دارند.
هاشمی در زمینه توزیع شیر مدارس گفت: امسال تقریباً 200 میلیارد تومان یارانه شیر مدارس در سطح استان توسط استانداری به این بخش اختصاص یافته که قسمتی از تولید و توزیع شیر یارانه این استان توسط این تعاونی انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته، 25 هزار عدد تولید شیر مدارس در ماه داشته‌ایم که در صورت موافقت مسئولان، توان تولید 250 هزار عدد شیر در ماه را در سال‌ جاری داریم.
مدیرکل تعاون سیستان و بلوچستان و هیئت همراه وی از تمام‌ خط‌های تولیدی شیر بالدی زاهدان اعم از شیر، ماست، دوغ، بسته‌بندی و... بازدید کردند.

.

.

.

.

.

.

...

فارس


(شنبه ۱۷ مهر ۱۳۸۹) ۱۳:۳۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها