پنج شنبه / ۱۵ مهر ۱۳۸۹ / ۲۳:۵۲
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۱۸۰۷۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی
خاطرات نیک با محصولات نیک

"نیک بسته"بسته بندی و انجماد انواع گوشت و ماهی

به گزارش فودنا شرکت تعاونی فرآورده های گوشتی نیک بسته در زمینه بسته بندی و انجماد انواع گوشت و ماهی در بسته بندی های متنوع فعال میباشد .

کلیه محصولات این شرکت از مواد درجه یک و در محیط کاملا بهداشتی زیر نظر دامپزشک و نیروهای متخصص تولید و با دستگاههای اتوماتیک بسته بندی و در شرایط مناسب نگهداری و توزیع می گردد.

محصولات :

جوجه کباب بی استخوان زعفران ممتاز ،جوجه کباب با استخوان زعفرانی ممتاز ،فیله ممتاز ، سینه با پوست  ، ران با پوست ، بال کبابی زعفرانی ،ماهیچه زعفرانی ،مغز ران ،نوک ران با پوست ،نوک ران پوست کنده ،مرغ بشقابی ،نیک جوجه بشقابی ،نیمه مرغ ،شنیتسل سینه سوخاری ،شنیتسل سینه ،ماهی سفید دریایی نیک ،ماهی قزل آلا شکم خالی نیک ،اردک بشقابی  نیک ،شنیتسل سینه فله 8 کیلویی ،شنیتسل ران فله  8 کیلویی

شرکت نیک بسته با خط تولید فرآوری و بسته بندی مرغ و ماهی بر آن است تا با رعایت اصول بهداشتی زیر نظر دامپزشک و نیروهای متخصص تولید و با دستگاههای اتوماتیک  بسته بندی و در شرایط مناسب نگهداری و توزیع می گردد.

این  با خط تولید فرآوری و بسته بندی مرغ و ماهی بر آن است تا با رعایت  اصول بهداشتی و بهره گیری از استانداردهای مدیریت کیفیت ISO 9001-2000 و مدیریت ایمنی غذایی HACCP همواره محصولی سالم و با کیفیت مطلوب به مشتری عرضه نماید.

نیک بسته فعالیت خود را در زمینه بسته بندی و انجماد انواع گوشت و ماهی از سال  1383  تاکنون آغاز کرده و توانسته با ارائه محصولات با کیفیت به مصرف کنندگان برتری خود را حفظ نماید .

تلفن :  2204003-0121

آدرس سایت : www.nik-basteh.com  

 

 

(پنج شنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۹) ۲۳:۵۲
شرکت گلفام کالای آریان
۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
0

با سلام و درود مدیریت محترم شرکت گلفام کالای آریان تهیه , تامین و توزیع کننده مواد غذایی پروتئینی اعم از مرغ ؛ گوشت های داخلی و خارجی ؛ انواع ماهی های صید داخل, پرورشی و نیز ماهی های وارداتی و انواع میگوی دریایی و پرورشی ؛با بهترین کیفیت ها برای پخش در
استان اصفهان , مصارف داخلی همچون ارگانها و سایر شرکتها و نیز جهت صادرات شرکت گلفام با ۱۵ سال سابقه فعالیت در کل کشور و مخصوصا استان اصفهان , شرکتی شناخته شده در زمینه توزیع داخل و بین استانی و در حال حاضر فعال در زمینه صادرات (فندق ، پسته ، بادا

ناشناس
۱۳۹۸/۰۸/۱۸
5
0
0

یکی از بهترین وموفق ترین وخوشنام ترین شرکت های بسته بندی میباشد


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها