شنبه / ۳ مهر ۱۳۸۹ / ۱۳:۰۰
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۱۷۸۵۹
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی
روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران «پگاه» اعلام کرد:

پودرهای پروتئینی تغلیظ شده شیر برای اولین بار در خاورمیانه

به گزارش فودنا، برای اولین بار در کشور و خاورمیانه : پودرهای پروتئینی تغلیظ شده شیر توسط شرکت صنایع شیر ایران « پگاه » تولید شد.

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران «پگاه»، برای اولین بار در کشور و خاورمیانه پودرهای پروتئینی تغلیظ شده شیر(milk protein concentrate  ) توسط شرکت صنایع شیر ایران « پگاه » تولید شد . روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران اعلام کرد که سالیانه بالغ بر 10 میلیون دلار پودر های پروتئینی با درصد پروتئین متفاوت از 45 تا 80 درصد از کشورهای اروپایی و نیوزیلند و سایر کشورها وارد می شود که علاوه بر صنایع لبنی در سایر صنایع غذایی از جمله فرآورده های گوشتی ، شکلات سازی ، بیسکویت ، نانهای صنعتی و دسرها کاربرد دارد .

پروتئین های شیری تولید شده در پگاه که با استفاده از روشهای نوین تکنولوژی صنعت لنبیات ازجمله اولترافیلتراسیون تولید شده است ، کیفیتی به مراتب بالاتر از پودر های تغلیظ شده پروتئینی وارداتی داشته و می تواند علاوه بر تامین نیازهای صنایع غذایی  کشور ، حجم مناسبی نیز از صادرات را به خود اختصاص دهد . با تحقق این امر علاوه بر جذب قابل توجهی ارز ، جذب شیرخام از دامداران نیز افزایش خواهد داشت .
در حال حاضر واحدهای تولیدی شر کت های تابعه صنایع شیر ایران امکان تولید بیش از 5000 تن محصول در یکسال را دارند .

از ویژگیهای پودر های پروتئینی یاد شده بالا بودن میزان کازئین و پروتئینهای آب پنیر ( whey protein  ) می باشد و مقدار لاکتوز آن به میزان قابل توجهی نیز کاهش یافته است .

لازم به توضیح است تولید محصولات جدید لبنی با ویژگیهای پروتئین بالا ، کم کالری ، بهبود بافت و افزایش ماندگاری محصولات لبنی نیز از دیگر مزایای کاربرد این پروتئین ها می باشد .

کاربرد آسان ، حلالیت بالا و بهبود بافت و طعم و افزایش راندمان نیز از قابلیت های مهم پودرهای پروتئینی تغلیظ شده شیر می باشد .


(شنبه ۳ مهر ۱۳۸۹) ۱۳:۰۰
رامین
۱۳۹۴/۰۲/۰۲
5
0
0

یه سوال دارم خواهش میکنم خواهش میکنم جوابشو بهم بدید. من جوان 24ساله هستم ،و بدنسازی کار میکنم ،آیا میتونم پودر های پروتوعینی شرکت شیر پگاه رو بجای مکمل های بازاری استفاده کنم؟/؟؟/؟؟؟؟//؟؟


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها