پنج شنبه / ۱ مهر ۱۳۸۹ / ۰۹:۴۸
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۱۷۷۶۶
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات
محصول تولیدی بوبا

"کلوچه لقمه ای بوبا" با مغزهای متنوع

به گزارش فودنا شرکت صنایع غذایی بوبا یکی از تولیدکنندگان برتر کلوچه لقمه ای مغزدار بوده که با برخورداری از خط تولید کاملا مکانیزه ، توانسته این محصول را با کیفیت بسیار بالا تولید و به بازار مصرف ارائه نماید .

 کلوچه نوعی شیرینی مغزی دار محسوب شده که بسته به مواد مصرفی داخل مغزی (کلوچه) نامگذاری شده و به همان نام در بازار مصرف معرفی می گردد به طور کل مواد اولیه کلوچه شامل :آرد،شکر، روغن مخصوص قنادی،تخم مرغ، شیرخشک(شیر پاستوریزه) نشاسته،وانیل،اسانس خوراکی و مواد افزودنی (جهت حجیم نمودن-ماندگاری) بوده .

برای متمایز نمودن طعم کلوچه،داخل مغزی از موادی دیگر ،مغز گردو،هل،دارچین و گشنیز (کلوچه گردویی) پسته و کره پسته(کلوچه پسته ای) شکلات و پودر نارگیل(کلوچه شکلاتی) پودر نارگیل(کلوچه نارگیلی) میوه له شده(کلوچه میوه ای) خمیر خرما ، پودر نارگیل و مغز گردو  (کلوچه خرمایی) کنجد و ارده کنجد(کلوچه کنجدی) استفاده می گردد.

شرکت صنایع غذایی بوبا یکی از تولیدکنندگان برتر این نوع شیرینی بوده که با برخورداری از خط تولید کاملا مکانیزه ، توانسته این محصول را با کیفیت بسیار بالا تولید و به بازاز مصرف ارائه نماید .

تلفن :                  6 - 3382825 - 0131

آدرس سایت :   www.boobafood-ind.com

(پنج شنبه ۱ مهر ۱۳۸۹) ۰۹:۴۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها