یکشنبه / ۱۴ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۲:۲۴
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۱۷۵۷۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

پرواربندی از یکساله به 9 ماهه و وزن ایده آل شتر مرغ توسط شرکت "مهدیس وارنا "

به گزارش فودنا مهدیس وارنا با استفاده از جیره های استاندارد و کادر مجرب توانسته دوره پرواربندی یکساله را به 9 ماه کاهش دهد و به وزن ایده آل بالای 95 کیلو برساند.

مزرعه شرکت تعاونی پرورش شترمرغ مهدیس وارنا در نزدیکی تهران درشهرستان ورامین درزمینی به مساحت 600000 مترمربع واقع شده و با احداث 13000 مترسالن های سرپوشیده شامل جوجه کشی و پرواربندی وسالن های مولد با توان تولید 7000 قطعه شترمرغ درسال می باشد .

این شرکت با وارد کردن بهترین دستگاههای جوجه کشی با تکنولوژی جدید از امریکاوبا انتخاب بهترین مولد ها توانسته جوجه هایی با کیفییت مطلوب تولید نماید که از ماندگاری و رشد بالایی برخوردار میباشند.این شرکت با استفاده از جیره های استاندارد و کادر مجرب توانسته دوره پرواربندی یکساله را به 9 ماه کاهش دهد و به وزن ایده آل بالای 95 کیلو برساند.
هدف ما از پرورش شترمرغ  اقتصادی نمودن تولید وبهبود مدیریت و کاهش هزینه های تولید با در نظر گرفتن کلیه ی استاندارد جهانی است.

محصولات :

  • گوشت :گوشت شتر مرغ که در گروه گوشت های قرمز طبقه بندی می شود از ارزش غذایی بسیار بالائی برخورداراست
  • روغن شترمرغ : معجزه قرن سرشار از اسید های چرب امگا 3 ، 6 و 33 که به علت ریز مولکول بودن آن به سرعت فوق العاده سریع جذب بدن می شودو درمدت زمان 5 دقیقه بهترین مسکن برای درد های مفصلی سیاتیک-روماتیسم-ارتروز-کمردردمی باشد
  • پوست(چرم)
  • پوسته تخم جهت دکوراسیون
  • پر

تلفن :           2-22420841-021

موبایل :            09121167644

آدرس سایت :    www.mahdisvarna.com

ایمیل :              info@mahdisvarna.com


(یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۸۹) ۱۲:۲۴
قاسم
۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
0
0

با سلام ایا شما اموزش میدهید ودرضمن اگر کسی قصد پروار کردن داشته باشد درمورد فروش جوجه وخرید آن بعداز بزرگ شدن به جه صورت میباشد در مورد قیمت جوجه سه ماه درحال حاظر به جه مبلغی می فروشید


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها