جمعه / ۲۲ مرداد ۱۳۸۹ / ۱۳:۳۶
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۱۶۷۸۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی
از بزرگترین و قدیمی ترین شرکتهای پخش در ایران

"پخش قاسم ایران"توزیع محصولات مصرفی بیش از 30 شرکت تولیدی معروف ایرانی

شرکت قاسم ایران یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکتهای پخش در ایران می باشد که مایحتاج محصولات مصرفی بیش از 80000 خرده فروش را در زمینه مواد غذائی (شیرینی و شکلات٬آشامیدنی٬ شیر خشک)٬ آرایشی٬ بهداشتی و داروئی در سرتاسر ایران را تامین می نماید .

شرکت قاسم ایران محصولات مصرفی بیش از 30 شرکت تولیدی معروف ایرانی (نظیر گروه صنعتی مینو) و خارجی (نظیر نستله) را در سبد کالائی خود که حاوی بیش از 200 محصول ٬ 770 واحد بسته بندی و 60 علامت تجاری بوده توزیع می نماید.
در حال حاضر حدود 9/98 درصد از سهام شرکت متعلق به شرکت سهامی عام صنعتی مینو است که 51% سهام شرکت مزبور نیز در مالکیت موسسه اقتصادی و خودکفائی آزادگان می باشد. موضوع فعالیت شرکت به موجب ماده 3 اساسنامه عبارت است از : «مبادرت به کلیه امور بازرگانی ٬ صادرات ٬ واردات ٬ خدمات و فعالیتهای تولیدی و صنعتی و مشارکت در سایر شرکتها از طریق تاسیس یا تعهد سهام شرکتهای موجود . بطور کلی شرکت می تواند به کلیه عملیات و معاملات مالی ٬ تجاری ٬ خدماتی ٬ تولیدی و صنعتی که بطور مستقیم یا غیر مستقیم به تمام یا هر یک از موضوعات مشروحه فوق مربوط باشد ٬ مبادرت نماید»

شبکه توزیع شرکت قاسم ایران در 23 استان کشور و همچنین در جزیره کیش مجموعا" شامل 24 شعبه می باشد که مالکیت دفاتر اداری ٬ انبارها و وسائط حمل و نقل این شعب را دارا می باشد.
گستره شبکه توزیع قاسم ایران به کشورهای همسایه افغانستان و عراق ادامه یافته و در کابل و سلیمانیه شعب توزیع خود را با امکانات دفاتر اداری – انبار و حمل ونقل دایر نموده و بعنوان اولین شرکت پخش ثبت شده در افغانستان و عراق محصولات توزیعی خود را در اختیار مصرف کنندگان افغانی و عراقی قرار می دهد.
مدیریت فن آوری اطلاعات در شرکت قاسم ایران این امکان را برای تولیدکنندگان و تامین کنندگان فراهم آورده است که بتوانند از روند فروش و موجودی انبار محصولات خود بصورت روزنگار مطلع گردند و از این طریق بتوانند در جهت تولید ٬ تعدیل یا تثبیت قیمت ٬ ترفیعات و ترویجات فروش و تبلیغات محصولات خود ٬ برنامه ریزی دقیق تری داشته باشند .

تلفن: 2 - 44543200(021)

پست الکترونیک:ghasemiran@minoogroup.com

آدرس سایت :  www.ghasemiran.com

(جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۸۹) ۱۳:۳۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها