چهارشنبه / ۳۰ تیر ۱۳۸۹ / ۱۱:۲۴
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۱۶۶۳۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی
رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گاوی

قیمت هر کیلو گوشت گوساله مخلوط 11 هزار تومان

رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گاوی تهران از توزیع گوشت گرم زاهدان به قیمت هر کیلو7700 تومان و گوشت گوساله مخلوط داخلی به نرخ 11هزار تومان در سطح شهر خبر داد.

علی خندان‌روجوان گفت: در حال حاضر گوشت گوساله از سیستان و بلوچستان به تهران وارد و روزانه یک تریلی توزیع می‌شود و به قیمت 7700 تومان کیلویی به دست مصرف کننده می‌رسد.

وی قیمت هر کیلو گوشت گوساله مخطوط داخلی را 11 هزار تومان ذکر کرد و افزود: در کنار آن گوشت منجمد برزیلی هم توزیع می‌کنیم که قیمت هر کیلو گوشت ران 6300 تومان، سردست 6200 و گردن شش هزار تومان است.

رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گاوی تهران در ادامه از واردات گوشت گرم به کشور برای ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در حال حاضر گوشت گوسفند از قرقیزستان به کشور وارد می‌شود و بر اساس تمهیداتی که پیش بینی کرده‌ایم قرار است تا برای ماه مبارک رمضان هم از چند کشور دیگر از جمله پاکستان، لاشه گرم گوسفند وارد شود تا هیچ کمبودی در داخل نداشته باشیم.

وی با رد موضوع افزایش قیمت گوشت گاوی طی چند روز اخیر گفت: در پنج ماه گذشته هیچ گونه افزایش نرخی در مورد گوشت گاوی نداشته‌ایم و قیمت گوشت گران نشده است!

خندان رو متذکر شد: در صورتی که مردم با افزایش قیمت یا گرانی گوشت گاوی مواجه شدند، می‌توانند با شماره 124 سازمان حمایت و یا اتحادیه تماس حاصل کنند تا با واحد صنفی مذکور برخورد شود.

رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گاوی تهران همچنین از برگزاری جلساتی با وزارت بازرگانی به منظور ساماندهی بازار در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: با توجه به آن که ما صنف توزیعی هستیم، از دولت، وزارت بازرگانی، وزارت جهاد کشاورزی و دیگر نهادهای دست‌اندرکار تهیه و توزیع گوشت می‌خواهیم که همچون سال‌های گذشته گوشت را در اختیار اتحادیه قرار بدهند تا ما هم بین واحدهای صنفی خود توزیع کنیم.

وی ادامه داد: در صورت همکاری مسئولان، هم اتحادیه می تواند نسبت به تهیه و توزیع گوشت در میان واحدهای صنفی خود اقدام کند و هم واحدهای صنفی زیر مجموعه اتحادیه در سریع‌ترین زمان ممکن گوشت مورد نیاز را به دست مصرف کننده می‌رسانند.

منبع : خبرگزاری دلنشجویان ایران

(چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۸۹) ۱۱:۲۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها