چهارشنبه / ۶ مرداد ۱۳۸۹ / ۱۰:۱۵
سرویس : اخبار شرکتهای غذایی بورس
کد خبر : ۱۶۶۲۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس اخبار شرکتهای غذایی بورس
با تجربه درنصب بیش از صد و نود پرکن و دربند تمام اتومات

"دستگاه پرکن و دربند تمام اتوماتیک توان صنعت"

به گزارش فودنا شرکت ماشین سازی توان صنعت درنصب بیش از صد و نود دستگاه پرکن و دربند تمام اتومات در کارخانجات فرآورده های لبنی ، آب معدنی ، عرقیات ،انواع آبمیوه و کنسانتره میوه جات دارای تجربه ای درخشان میباشد.

 ماشین سازی توان صنعت  (برادران نیازمند مقدم )  با سابقه بیش از 10 سال در طراحی  و  ساخت ماشین آلات  مواد غذایی  از جمله دستگاه های بسته بندی و  فیلرهای مواد  رقیق و  غلیظ  فعالیت نموده و  تا کنون  با بیش از 250  کارخانه مواد  غذایی از  جمله  فرآورده های  لبنی – عرقیات –  آب معدنی  –  آبمیوه  –  کنسانتره میوجات و غیره همکاری داشته و دارد .

مشخصات فنی دستگاه پرکن و دربند تمام اتوماتیک

»این دستگاه برای تبدیل یک بطری به بطری دیگر نیازی به تنظیم و باز کردن قطعات نمی باشد و در هر زمان شما می توانید بطری های 5/0 لیتری و یا 5/1 لیتری پر کنید.

» در این دستگاه فقط بطری گذاری با دست صورت می گیرد و دیگر عملیات پرکردن و دری گذاری و درب بستن با دستگاه به صورت تمام اتوماتیک صورت می گیرد.

» تمامی قسمت های درگیر با مواد در دستگاه از جنس 316اروپایی می باشد و شست شوی دستگاه فقط با زدن یک کلید به صورت خودکار انجام می شود.

» در این دستگاه در صورتی که بطری داخل گلویی گذاشته نشود نازل عمل پرکردن را انجام نمی دهد.

» این دستگاه به صورت 6 نازله ، 8 نازله ، 12 نازله و 16 نازله تولید می شود و سرعت آن برای بطری 5/1 لیتری دوغ  به ترتیب 110 بطری ، 1500 بطری ، 2200 بطری و 3000 بطری و برای بطری 250 سی سی به ترتیب 2500 بطری ، 3500 بطری ، 5000 بطری و 6000 بطری در ساعت می باشد و برای آب معدنی 5/1 برابر اضافه می شود .

» برای تنظیم دستگاه به بطری های مختلف فقط کافی است دور دستگاه را تغییر دهید و همزمان با تغییر دور مایع درون بطری به صورت خودکار تنظیم می شود.

دیگر دستگاه ها : دستگاه پرکن دونازله ،دستگاه بطری شوی خطی،دستگاه شرینگ لیبل با سیستم بخار  ،دستگاه شرینگ نیمه اتوماتیک، دستگاه بطری شوی به صورت روتاری نیمه اتوماتیک  

ایمیل :    info@tavansanat.ir 

تلفن :       6588550 - 0511  

موبایل :      09153130748

 

(چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۸۹) ۱۰:۱۵
رامین میرنجمی
۱۳۹۲/۰۴/۲۲ Iran
0
0
0

با سلام بنده دستگاه پرکن مایعات غلیظ برای عسل میخواهم.لطفا همکاری لازم را جهت تماسهای بعدی انجام دهید. با تشکر

خانم امیدی
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ Finland
0
0
0

با سلام من دستگاه پرکن برای آبمیوه میخوام که قابلیت پرکردن یک میلیون لیتر در ماه داشته باشه > ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید.

گرشاسبی
۱۳۹۳/۰۷/۲۸
0
0
0

باسلام وآرزوی توفیقات بیشتربرای شماوهمکاران محترم درنظرداریم سیستم تمام اتومات تولید،پرکردن،لیبل زنی ،بسته بندی وکنترل کیفی راه اندازی نمائیم توان شمادرراه اندازی ،میزان برآورد هزینه اولیه ،فضای کارخانه ای لازم وآموزش اولیه چگونه است

محمد شاهمیرزالو
۱۳۹۳/۰۸/۰۱ Iran
0
0
0

با سلام من دستگاه قوطی پر کن جوهرنمک خانگی می خواستم آیا شرکت شما تو این زمینه هم تجهیزاتی تولید می کنه؟

کرمی
۱۳۹۴/۰۶/۱۸ Iran
0
0
0

با سلام من دستگاه پرکننده بطری روغن 1000cc با سرعت حدود 100بطری در ساعت جهت کارگاه روغن کشی می خواستم لطفا مشخصات و قیمت را اعلام بفرمایید. 09183411065

طاهره گلریز
۱۳۹۴/۰۹/۱۸ Iran
0
0
0

با سلام وعرض ادب خدمت کلیه دوستان من میخواستم ببینم دستگاه پرکن ودربند در حد تناژ پایین (خانگی)حدود 1 تا 2 تن رب و اب انار در سال دارید وقیمت ان چقدر است؟ ممنون میشم اگه سریعتر پاسخ بدید

ماشین سازی توان صنعت
۱۳۹۴/۱۰/۰۲
0
0
0

این آگهی مربوط به ماشین سازی توان صنعت می باشد لطفا جهت کسب اطلاعات و مشاهده فیلم نحوه کارکرد دستگاه از وب سایت www.tavansanat.ir دیدن فرمایید باتشکر ماشین سازی توان صعت طراح و سازنده ماشین آلات پرکنی و بسته بندی مایعات


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها