یکشنبه / ۲۷ تیر ۱۳۸۹ / ۱۰:۰۲
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۱۶۵۷۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

نخستین فروشگاه زنجیره‌ای تک‌محصولی در ایران گشایش یافت

دو شعبه از نخستین فروشگاه زنجیره ای تک محصولی درایران با حضور رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت بازرگانی روز شنبه در دو منطقه ی تهران بطور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

حسن رادمرد در خصوص فعالیت این فروشگاه‌ها به خبرنگار اقتصادی ایرنا، گفت: ‌این فروشگاه ها که آمادگی احداث 17 واحد آن در سراسر کشور اعلام شده قرار است عینک مورد نیاز مردم را با 10 تا 25 درصد زیر قیمت بازار عرضه کنند.

رادمرد افزود:‌ دست اندرکاران فروشگاه متعهد شده اند به مرور زمان تولید، ‌توزیع و پخش عینک های مورد نیاز مردم را از طریق فروشگاه های زنجیره ای خود تامین کنند.

وی تصریح کرد ‌‌این دو فروشگاه از زیرمجموعه ی شرکت فروشگاه های زنجیره ای گلدانه عینک پارت است که موفق به اخذ مجوز از وزارت بازرگانی شده است.

رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان ‌آغاز فعالیت این فروشگاه را اقدامی جدید در ایران و براساس نیازهای مردم ذکر کرد و گفت: ‌قرار است سایر شعبات آن در اهواز، ‌اصفهان و تعدادی از مراکز استان ها ایجاد شود.

وی تاکید کرد ‌شرط اصلی آغاز بکار فروشگاه های زنجیره ای خرده فروشی را ارایه کالای مرغوب و کیفی و خودداری از عرضه اجناس غیرکیفی چینی بیان کرد.

به گزارش ایرنا، دست اندرکاران فروشگاه زنجیره ای تک محصولی در نظر دارند تا با ایجاد 350 شعبه فروشگاهی محصولات اپتیکی درجهت کاهش قیمت تمام شده، یکسان سازی محصولات و تسهیل خرید درسراسر ایران، افزایش سطح کیفی محصولات، ارایه خدمات بینایی سنجی رایگان، حذف کالای قاچاق، ‌حذف واسطه و بهبود نظام توزیع در راستای حمایت از برنامه های اقتصادی دولت و خدمات به مردم گام بردارند.

یادآور می شود دو شعبه ی فروشگاه زنجیره ای تک محصولی عینک بترتیب در خیابان فاطمی روبروی مسجد نور و میدان فلسطین واقع شده اند.

ایجاد و راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای خرده فروشی با هدف عرضه ارزان، ‌کیفی و در دسترس یکی از برنامه های اصلاح نظام توزیع در طرح تحول اقتصادی محسوب می شود که تاکنون چندین فروشگاه با عرضه اقلام مختلف درنقاط مختلف کشور فعالیت خود را آغاز کرده اند.

(یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۹) ۱۰:۰۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها