یکشنبه / ۱۳ تیر ۱۳۸۹ / ۱۰:۱۰
سرویس : فن آوری اطلاعات
کد خبر : ۱۶۳۸۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فن آوری اطلاعات

فرا گام گستر آسیا مشاوره بازاریابی و تجاری صنایع غذایی

به گزارش شبکه خبری ایران ، فودنا ، پارک بازاریابی ایران فعال در آموزش، پژوهش و مشاوره حوزه بازاریابی و تجاری سازی صنایع غذایی و لبنیات در کشور می باشد

شرکت فراگام گسترآسیا از سال 1386 با هدف مطالعه و اجرای پروژه های مدیریت بازار ( بازاریابی ) و فروش وارد عرصه اقتصاد کشور گردید و در همین راستا نیز با گردآوری متخصصان مجرب در قالب پارک فناوری بازاریابی ایران و اتاق فکر بازاریابی یکی از قوی ترین هسته های بازاریابی کشور را تشکیل داده است. و به تبع آن نیز با تشکیل باشگاه بازاریابان ایران گامی بلند در توسعه و یکپارچگی مدیریت بازاریابی در ایران برداشت. شرکت فراگام گسترآسیا سابقه همکاری با واحدهای خدماتی و صنعتی متفاوتی را در رزومه فعالیتی و پژوهشی خود دارد.
آنچه در پارک فناوری بازاریابی ایران انجام می شود، ایده زایی، تدوین، اجرا، ارزیابی پروژه های مدیریت بازار و توسعه پایدار این علم غنی بر اساس تجربه و مطالعه می باشد. پارک فناوری بازاریابی ایران مورد حمایت وزارت بازرگانی ، سازمان توسعه تجارت ایران، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، سازمان صنایع و معادن استان تهران و بسیاری از سازمان ها می باشد.
یکی از وجوه تمایز پارک بازاریابی ایران، طراحی و راه اندازی 
برنامه سیسماتیک بازایابی و فروش می باشد که برای اولین بار در کشور توسط افراد مجرب حاضر در اتاق فکر پارک بازاریابی ایران طراحی و پیاده سازی گردید.

تلفن تماس:

Mobile Number           0912 37 87 636               0912 37 87 636

وب سایت : http://www.fgasia.org

پست الکترونیک : info@fgasia.org


(یکشنبه ۱۳ تیر ۱۳۸۹) ۱۰:۱۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها