یکشنبه / ۶ تیر ۱۳۸۹ / ۱۲:۲۶
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۱۶۲۸۴
گزارشگر : ۱۰۲۵
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
مدیر عامل بانک کشاورزی :

"بانک زمین" پروژه‌های آماده دامداری و کشاورزی را به متقاضیان واگذار می‌کند

مدیر عامل بانک کشاورزی گفت: بانک زمین زیر مجموعه‌ بانک کشاورزی، پروژ‌ه‌های آماده مانند: گلخانه، دامداری، مرغداری، زمین تسطیح شده را به متقاضیان واگذار می‌‌کند که فارغ‌التحصیلان کشاورزی در اولویتند.

محمد طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی اظهار داشت: برای فارغ‌التحصیلان کشاورزی در چند زمینه برنامه‌ریزی داریم تا بستری برای بهره‌مندی آنها فراهم شود.
مدیر عامل بانک کشاورزی گفت: فارغ‌التحصیلان کشاورزی بدنه اصلی کسانی هستند که در برون‌سپاری و خصوصی‌سازی فعالیت‌های بانک کشاورزی،مانند، بیمه، حوزه اعتبارات، طرح‌نویسی، مشاوره سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کنند.
وی افزود: عمدتا اینگونه کارها به فارغ‌التحصیلان کشاورزی ارجاع داده می‌شود که فرصت خوبی برای اشتغال آنها است.
طالبی گفت:در بخش‌‌های زودبازده نیز فارغ‌التحصیلان کشاورزی فعالیت خوبی داشتند. بخش زیادی از مراجعان بانک در این زمینه فارغ‌التحصیلان کشاورزی بود و اشتغال خوبی هم برای آنها فراهم شد.
وی در مورد چگونگی بهره‌مندی فارغ‌التحصیلان کشاورزی از تسهیلات بانک گفت: فارغ‌التحصیلان کشاورزی مثل سایر افراد می‌توانند در همه زمینه‌هایی که مشخص شده برای دریافت تسهیلات مراجعه کنند،اما برای فارغ‌التحصیلان کشاورزی اولویت ویژه‌ای قائل هستیم.
طالبی افزود: برای فارغ‌التحصیلان کشاورزی تا امروز 40 میلیون تومان تسهیلات می‌دادیم، اما از امروز به بعد این سقف تا 50 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.
وی گفت: این وامها فقط با قبول ضمانت و بدون دریافت وثیقه پرداخت می‌شود.
طالبی گفت: اگر فارغ‌التحصیلان کشاورزی به صورت تعاونی اقدام کنند به هر کدام از آنها 50 میلیون اختصاص داده می‌شود.
طالبی در مورد نحوه فعالیت بانک زمین گفت: بانک کشاورزی بانک زمین دارد، که وظیفه آن تأسیس گلخانه، دامداری، مرغداری تسطیح اراضی و عملیات کشاورزی بوده و بعد از آماده شدن واگذار می‌شوند که در این زمینه نیز فارغ‌التحصیلان کشاورزی در اولویت هستند.
طالبی گفت: متقاضیان اجرای اینگونه پروژه‌ها باید به بانک زمین که شعبات آن در تهران هست مراجعه کنند.
مدیرعامل بانک کشاورزی در خصوص جذب بیمه‌گرها گفت: کارگزاران بیمه‌ای باید از تخصص و دانش کافی برخوردار باشند بنابراین جذب بیمه‌گرها با اخذ آزمون و مصاحبه انجام شده و بر اساس آن گزینش می‌شوند.
مدیرعامل بانک کشاورزی تصریح کرد: تاکنون بیش از 4 هزار نفر در این بخش مشغول شده‌اند که فارغ‌التحصیلان کشاورزی نقش عمده‌ای در ارتقاء سطح کیفی اجرای کار داشته‌اند.

فارس

(یکشنبه ۶ تیر ۱۳۸۹) ۱۲:۲۶
فلاح
۱۳۹۱/۰۹/۲۵ Iran
0
0
0

خیلی متشکر از اطلاعات ارایه شده به مدت دو سال است که از امور اراضی استان قزوین پیگیری دریافت زمین جهت احداث باغ زیتون و تولید فراوردهای زیتون به اتفاق چند نفر از فاغ التصیل و دانشجویان رشته های کشاورزی هستیم ولی تاکنون موفق نشده ایم وجهت اطلاع زمینهای
مورد نظر از زمینهای روستای خودمان در بخش طارم سفلی روستای سیاهپوش واز زمینهای بلا استفاده و مستعد جهت کاشت درخت زیتون می باشد واخیزا اعلام می کنند که این زمینها متعلق به بانک زمین می باشد.....

سجاد
۱۳۹۳/۱۰/۰۳ Iran
0
0
0

خواهشا سایتی رواعلام کنید که فارغ والتحصیل ها بتونن باهم درارتباط باشن یا اگه هست بگید .ممنون

مسعود
۱۳۹۲/۰۱/۲۶ Iran
0
0
0

با سلام برای استفاده از پروژه های آماده باید دقیقا به کجا مراجعه کنم؟ با تشکر فراوان

رعنا
۱۳۹۲/۰۲/۰۳
0
0
0

آیا این زمینها در شهرستانها هم هست؟و متراژ آنها چقدر است؟

سارا
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ Iran
0
0
0

آیا این زمینها در شهرستانها هم هست؟

عاطفه
۱۳۹۳/۰۵/۱۲ United States
1
0
0

دوستان عزیز صدای ساز شنیدن از دور خوش است بانک زمینی که این آقا ازش صحبت میکنه قرار بود حلال وتسریع کننده طرح های کشاورزی باشه یعنی از تسهیلات بانکی فارغ التحصیلان وسرمایه های منطقه استفاده کنه وگلخونه و... بسازه وبه صورت اجاره به شرط تملیک به فارغ التحصیلای
بیکار بده ولی آخر این کارها اینه که این بانک زمین در مقابل کار انجام نشده وبا همکاری بانک کشاورزی منطقه ومسولان دلسوز دیگه منطقه کل وامو میگیره ومیره تو پروژه های خصوصی خودش خرج میکنه وبرای عدم اتمام پروژه تحریم و...بهانه میکنه

نادر
۱۳۹۵/۰۸/۲۵ Iran
0
0
0

فقط شعار درعمل ادارات دولتی فقط جلوی کار مردم رو می گیرند


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها