سه شنبه / ۱ تیر ۱۳۸۹ / ۱۱:۵۴
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۱۶۱۷۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل
خطوط محصولات خود را با سانوسیل ضدعفونی کنید

"سانوسیل میدل ایست "تولید و صادرات ماده ضدعفونی کننده و استریل کننده سانوسیل

به گزارش فودنا شرکت سانوسیل میدل ایست تولید کننده و صادر کننده محصول سانوسیل می باشد. این محصول نوعی ضدعفونی کننده و استریل کننده غیره سمی, با طیف اثر بالاست که ...

 این محصول نوعی ضدعفونی کننده و استریل کننده غیره سمی, با طیف اثر بالاست که در زمینه های گوناگون از جمله مصارف بیمارستانی, مصارف دامپزشکی, کشاورزی, صنایع بسته بندی و عمل آوری, لبنیات, پرورش ماهی و حیوانات, سیستمهای تهویه مطبوع, استخرهای شنا, آبهای آشامیدنی, صنعت توریسم, مصارف خانگی و غیره قابل استفاده می باشد. سانوسیل دارای سرعت اثر قابل ملاحظه ای بوده و علاوه بر عدم ایجاد رنگ و بو و مزه در آب, هیچگونه خطری برای محیط زیست نداشته و حتی در صورت استفاده های مداوم و متعدد مقاومت باکتریایی ایجاد نمی کند.

انواع محصولات ضدعفونی کننده سانوسیل :

- سانوسیل 100: علاوه بر خاصیت ضدعفونی کنندگی دارای قابلیت استریلیزاسیون می باشد که در زمینه های بیمارستانی, پزشکی و صنایع غذایی استفاده قابل توجهی دارد. غلظت این محصول 100% می باشد و برای استفاده باید رقیق شود.

- سانوسیل HWP : این محصول دارای تمامی خواص سانوسیل 100 می باشد و همچنین به علت اینکه مقدار یون نقره موجود در آن 2 برابر سانوسیل 100 می باشد, دارای پایداری بیشتری است.

- سانوسیل 6: این محصول علاوه بر خاصیت ضدعفونی کنندگی دارای قابلیت استریلیزاسیون نیز می باشد که در زمینه های مختلف قابل استفاده است. غلظت این محصول 6% است و برای استفاده از آن در زمینه های پیشنهاد شده نیاز به تغییر غلظت آن نمی باشد.

سانوسیل 2: این محصول یک ضدعفونی کننده قوی می باشد که بر روی تمامی میکروارگانیسم ها و اسپور آنها و همچنین بیوفیلم موثر بوده و در دوزهای پیشنهادی باعث ازبین رفتن آنها میگردد. غلظت این محصول 2% است و جهت استفاده نیازی به تغییر غلظت ندارد.

سانوسیل D1 : غلظت این محصول 1% است و جهت ضدعفونی هوای محیط استفاده می شود.

سانوسیل D3 : این محصول در بسته بندی های کوچک جهت مصارف خانگی برای ضدعفونی و گندزدایی آب آشامیدنی تهیه شده است.

سانوسیل D7 : این محصول در بسته بندی های کوچک جهت مصارف خانگی ضدعفونی و گندزدایی میوه و سبزیجات تهیه شده است.

تلفن : 2289350 (14 97+)

آدرس سایت :   http://sanosil.20un.com و  www.sanosilme.com 

(سه شنبه ۱ تیر ۱۳۸۹) ۱۱:۵۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها