پنج شنبه / ۳ تیر ۱۳۸۹ / ۱۰:۳۶
سرویس : ماشین آلات صنایع غذایی
کد خبر : ۱۶۱۴۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس ماشین آلات صنایع غذایی
ماشین آلات خط تولید نشاسته ذرت و مشتقات

"فرآیند صنعت آروند" آماده هرگونه خدمات در تولید نشاسته ذرت و مشتقات آن

به گزارش فودنا شرکت فرآیند صنعت آروند با سابقه 10ساله در زمینه ماشین آلات خط تولید نشاسته ذرت آمادگی ارائه هرگونه خدمات در تولید نشاسته ذرت و مشتقات آن را دارد.

این شرکت سعی نموده تا با بکارگیری مجموعه ای از کارشناسان، تکنسین ها و کارگران فنی که دارای سوابق مفید و درخشان در صنعت نشاسته و مشتقات آن میباشند ، بتواند بهترین خدمات مهندسی را در این صنعت ارائه نماید.
آنچه شرکت فرآیند صنعت آروند ادعا می نماید که می تواند ارائه دهد در ذیل به صورت خلاصه آمده است:
- خط تولید نشاسته (کندم، ذرت، سیب زمینی):
از جمله فعالیتهای شرکت آروند طراحی پروسه، چیدمان ماشین آلات، طراحی سالن تولید و خدمات مشاوره مهندسی در زمینه ایجاد، توسعه، تغییر و افزایش ظرفیت خطوط تولید انواع نشاسته.
- خط تولید گلوکز، فروکتوز، مالتوز و مالتو دکسترین:
شرکت آروند افتخار ارائه و توسعه خطوط تولید تعدادی از مهمترین مشتقات نشاسته که در صنعت شیرینی پزی استفاده می شود را به صورت کاملا تخصصی و فنی دارد.
- خط تولید مشتقات نشاسته(نشاسته پری ژلاتینه، کاتیونیک، دکسترین و ...):
تامین نصب و راه اندازی خطوط تولید مرتبط با صنعت نشاسته و مشتقات آن که در صنایع غذایی، چسب سازی، کاغذ و حفاری مورد استفاده قرار می گیرد از جمله خدمات شرکت آروند می باشد.
- خط تولید بیو پلاستیک(ظروف یکبار مصرف نشاسته ای):
طراحی فرآیند ، ساخت و نصب خطوط تولید مواد پلاستیکی تهیه شده از نشاسته به صورت ورق، گرانول، ظروف یکبار مصرف نشاسته ای که تجزیه پذیر می باشند از جمله تخصصهای شرکت فرآیند صنعت آروند می باشد که با توجه به قیمت تمام شده پایین و مزایای زیاد دیگر آن علی الخصوص بی ضرر بودن استفاده از آنها برای محیط زیست از استقبال شایان توجهی برخوردار است.
- خط تولید الکل از ذرت و نشاسته
- واردات ماشین آلات از سایر کشورها:
با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی در تمامی صنایع از جمله صنعت نشاسته، شرکت فرآیند صنعت آروند از تخصص کشورهای صاحب نام در این صنعت استفاده نموده و سعی در ارائه بهترین خدمات را به مشتریان خود دارد.(سپراتور دیسکی، دکانتر سانتریفیوژ، تجهیزات فیلتراسیون،خشک کن های صنعتی ،هیدروسیکلون،پیلر،آسیاب ذرت،خمیرگیر و ...)

تلفن : 44056278-021 ، 44056287-021 ، 44056288-021

همراه :                  09121307288

آدرس سایت :   www.arvandtec.com

ایمیل :            info@arvandtec.com

 

(پنج شنبه ۳ تیر ۱۳۸۹) ۱۰:۳۶
نجفیان
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ Iran
0
0
0

مدیریت محترم شرکت فرآیند صنعت آروند با سلام و عرض ادب احتراما به استحضار عالی میرساندگروهی سرمایه گذار در استان یزد تصمیم به احداث واحد تولیدی شربت فروکتوز با محصولات جنبی نشاسته و دکستروز و اتانول و ظروف یکبار مصرف بیو پلاستیک و روغن درت را داریم و در نظر است از خدمات شرکتهای دارای تجربه و دانش فنی در این زمینه استفاده گردد وبخاطر شرایط موجود فعلی کشور با تماسهای مکرر با شماره های اعلامی شما امکان تماس میسر نگردید لذا خواهشمند است از طریق شماره 09131570287 نجفیان با ما ارتباط برقرارگردد


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها