سه شنبه / ۲۵ خرداد ۱۳۸۹ / ۱۱:۴۰
سرویس : صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
کد خبر : ۱۵۹۲۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
اولین تولیدکننده درب های چاپدار در ایران

"درب شیشه رشید" با توان تولید 1600درب شیشه ای در سایزهای مختلف در دقیقه

به گزارش فودنا شرکت درب شیشه رشید با خط تولید پیشرفته آلمانی که در خاورمیانه بی نظیر است با توان تولید 1600درب شیشه ای در سایزهای مختلف در دقیقه به عنوان بزرگترین و مجهزترین مرکز تولید درب شیشه ای در کشور است .

این شرکت به عنوان اولین صادرکننده درب شیشه در کشور میباشد که در سال 87 به تولید انبوه رسید و با توجه به سرعت تولید 1200 عدد در دقیقه با خط تولید جدید و 40 عدد در دقیقه با خط تولید قبلی و در کل با توان تولید 1600 درب در دقیقه جزء فعالان این عرصه میباشد .

ویژگی های درب فلزی :

  • درب فلزی قابلیت نگهداری خلا محصول غذایی را دارا میباشد .
  • با چرخش به اندازه ربع دایره باز و بسته میشود.
  • ضد نفوذ هوا و مایعات میباشد .
  • راحتی استفاده
  • درب های فلزی جار بهترین انتخاب برای هر نوع پروسه تولید اعم از پرکردن سرد ،گرم و همچنین استریلیزاسیون و پاستوریزاسیون میباشد .

مراحل تولید :

ورق های فولادی قلع اندود پس از طی مراحل لاک زنی وارد قسمت چاپ میشوند که بسته به طرح مورد درخواست مشتری عملیات چاپ انجام می گیرد ،در طول تمام مراحل چاپ اپراتورهای متخصص کیفیت چاپ را با استانداردهای مورد نظر مقایسه می کنند ،ورق های آماده شده توسط دستگاه تمام اتوماتیک و مطابق با آخرین تکنولوژی روز به صورت روباتیک تبدیل به درب جار می شوند . 

 انواع محصولات :

  1. درب فلزی ساده :ساخته شده از تین پلیت های ضدخوردگی و محافظ محصول از اکسیداسیون و فساد میکروبی
  2. درب های دکمه دار :درب شیشه رشید همگام با سایر تولیدکنندگان درب جار در جهان اقدام به تولید درب های دکمه دار نیز نموده است .

 توضیح درب دکمه دار : تمام محصولات غذایی که طی فرآیند تولیدشان پاستوریزه یا استریلیزه می شوند پس از درب بندی و سرد شدن مقداری خلا را در خود نگه میدارند وجود این خلا باعث کشیده شدن دگمه درب ها به سمت پایین می شود به نحوی که باز کردن درب محصول برای اولین بار نیاز به فشار بیشتر دارد و همراه با برگشت دکمه به مکان اولیه خود میباشد این برگشت دکمه درب با صدایی همراه است که شنیدن این صدا مصرف کننده را از عدم نفوذ هوا و سالم بودن محصول خریداری مطمئن می کند .

تلفن :                    5-3366033-0472 

آدرس سایت :       www.rashidcap.com

ایمیل :             info@pazhoheshiar.com

(سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۸۹) ۱۱:۴۰
ولی رنجبر
۱۳۹۲/۰۲/۲۳ Iran
0
0
0

باسلام طبق سفارش دوستان با توجه به مشکل رینگ ودهانه شیشه های تولید داخل شما جهت همپوشانی شیشه با درب چه تدبیری اتخاذ نموده اید


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها