دوشنبه / ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ / ۲۰:۵۶
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۱۵۸۶۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

"ماءالشعیر استار" محصولی جدید از گروه زمزم

"ماءالشعیر استار" با دارابودن انواع ویتامین های گروه ب، ث و اسیدآمینه برای پوست و مو مفید بوده و دارای خواص درمانی برای بانوان باردار و شیرده به علاوه فواید دیگری نیز میباشد.

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی زمزم ایران، گروه زمزم با برخورداری از مجهزترین مجموعه تحقیق و توسعه و امکانات آزمایشگاهی کشور و خاورمیانه در زمینه محصولات آشامیدنی و با بهره مندی از نیروی انسانی مبتکر و کارآمد، هم اکنون با تولید محصول دیگری بنام "ماءالشعیر استار" گام دیگری را در تولید محصولات سالم و بهداشتی برای بازار داخل و بازارهای بین المللی برداشته است. گروه زمزم در راستای اهداف کلان و راهبردی خود، اقدام به تولید محصول استار به عنوان نوشیدنی با ارزش غذایی مناسب در 22 طعم مختلف نموده است.

ماءالشعیر استار با دارابودن انواع ویتامین های گروه ب، ث و اسیدآمینه برای پوست و مو مفید بوده و دارای خواص درمانی برای بانوان باردار و شیرده است و نقش مفیدی در افزایش ضریب هوشی افراد دارد، ضمن اینکه در رفع خستگی، نشاط آوری و تمدد اعصاب نیز تاثیرگذار است.

رازک موجود در این محصول خاصیت آنتی بیوتیکی داشته و در ایجاد طعم خاص ماءالشعیر نقش بسزایی دارد.

 

نوشیدنی مالت استار به دلیل دارا بودن عصاره مالت در ترکیب خود، سرشار از فیبرهای غذایی بوده که در رفع التهاب روده ، جلوگیری از یبوست و فتق معده و کارکرد منظم کلیه ها موثر است. این محصول سرشار از انواع فیتو کمیکال ها مانند فلاوینوئیدها، کاروتنوئیدها و آنتوسیانین‌هاست که در بهبود عملکرد خون رسانی قلب و کاهش ابتدا به پرفشاری خون و محافظت از بدن در مقابل سرطان و سکته های قلبی و مغزی بسیار موثر است. نوشیدنی مالت استار فاقد هرگونه افزودنی از جمله نگهدارنده غذایی (بنزوات سدیم) است.

نوشیدنی مالت استار در 24 طعم دارای پروانه ساخت می باشد که می توان به نوشیدنی مالت ساده، نوشیدنی مالت بر پایه غلات، نوشیدنی مالت طعم دار در 22 طعم ذیل اشاره کرد:

طعم لیمو، سیب، هلو، انار، توت فرنگی، آناناس، انبه، طالبی، گلابی، استوایی، تمشک، نارگیل، پشن فروت، آلبالو، زردآلو، زنجبیل، دارچین، تافی، عسل، کیوی، پرتقال و کولا.

 

گفتنی است این محصولات در بسته بندی های مختلف قوطی، شیشه، PET (یکبار مصرف) در حجم‌های 300، 330، 500 و 1000 میلی لیتر تولید میشود.

 

به یمن سرمایه گذاری مناسب و به کارگیری آخرین تکنولوژی و ماشین آلات در خطوط تولید گروه زمزم، هم اکنون این محصولات با ظرفیت 24000 قوطی در ساعت در حجم های 330 و 500 میلی لیتر تولید میشوند و با استفاده از ناوگان مجهز و گسترده فروش در سطح وسیعی در اختیار هموطنان قرار میگیرد. بکارگیری نیروی انسانی متخصص، و راه اندازی گروه تخصصی TPM در خط تولید استار و اعمال آخرین استانداردهای بین المللی صنایع غذایی در این خط از جمله اقدامات صورت گرفته گروه زمزم میباشد./1

 

شرکت مادر تخصصی زمزم ایران، با تحت پوشش داشتن 13 شرکت در سرتاسر کشور، نقش قابل توجهی در تولید محصولات آشامیدنی بازار داخل را به خود اختصاص داده و با تکیه بر توان علمی و تحقیقاتی و با شعار برتری در کیفیت، سهم بازار و تنوع در محصول، همواره تلاش خود را در تولید محصولات سالم و نشاط آور برای اقشار مختلف مردم عزیز میهن اسلامی به کار بسته است.

(دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۹) ۲۰:۵۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها