دوشنبه / ۳ خرداد ۱۳۸۹ / ۱۳:۴۵
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۱۵۶۹۰
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
آب معدنی شوق از بهترین آب های معدنی کوهپایه های زاگرس

نوشیدنی های شوق از محصولات "دزنوش دزفول"

به گزارش فودنا شرکت دزنوش دزفول محصولات خود اعم از انواع نوشابه های پرتقالی ،کولا و آب معدنی را تحت سه نام تجاری چی توز ،شوق و اُدز به مشتریان خود ارائه می دهد.

این شرکت با هدف تولید نوشابه گازدار بطری (شیشه ای) ، نوشابه های بطری PET ، آب آشامیدنی معدنی ، ماءالشعیر ، آب میوه کنستانتره اقدام به تأسیس کارخانه نمود.

محصولات : انواع نوشیدنی با برند شوق،آب معدنی با دو برند شوق و اُدز ،نوشابه (پرتقالی ، کولا ،لیموناد ،سون آب) با برند شوق و چی توز

خط تولید ظروف پت :ماشین آلات تولید ظروف PET از نوع SR6  ساخت شرکت SMI ایتالیا بوده و قابلیت تولید انواع ظروف با اندازه های مختلف و با بالاترین کیفیت را دارد،در خط تولید نوشابه های PET  امکان پرکردن انواع نوشیدنی های گازدار و بدون گاز در اندازه های مختلف وجود دارد. ظرفیت تولید نوشابه در این خط 12000 بطری در ساعت می باشد.

ماشین الات خطوط تولید : یکی از افتحارات شرکت دزنوش دزفول استفاده از تکنولوژی روز اروپا در خطوط تولید خود می باشد. ماشین آلات مورد استفاده در خطوط تولید ، محصول شرکت KHS  آلمان بوده که یکی از معتبرترین شرکت های سازنده خطوط نوشابه در سطح دنیا می باشد.

 آب معدنی شوق : شرکت دزنوش دزفول به منظور تأمین آب مورد نیاز خطوط تولید خود از معادن غنی آب های زیر زمینی موجود در کوهپایه های زاگرس و در ابتدای دشت خوزستان استفاده نموده است که آب استحصال شده در این معادن با توجه به تأییدیه مراجع ذیصلاح از لحاظ کیفی و کمی از بهترین آب های معدنی ایران می باشد.
کیفیت آب معادن دزنوش به حدی است که بعد از استحصال قسمتی از آن به عنوان آب معدنی به طور مستقیم و بدون هیچ تغییراتی جهت تولید آب معدنی استفاده می گردد.
بخشی دیگر از آن نیز به منظور تولید مطلوب انواع نوشابه های گازدار و ماءالشعیر از یک تصفیه خانه بسیار پیشرفته استفاده می نماید که این تصفیه خانه قادر است جهت محصولات مختلف ، انواع آب های مورد نیاز با پارامترهای متفاوت را تولید نماید.

خط تولید شیشه:این خط ظرفیت تولید 36000 بطری انواع نوشیدنی های  گازدار و بدون گاز ، انواع آب میوه ، آشامیدنی و غیره را دارا می باشد.

 تلفن :    ۵۲۵۶۱۱۰ -۰۶۴۱

موبایل:    ۱۳۰۸۴۰۲ ـ ۰۹۱۲

آدرس سایت :  www.deznoosh.com

(دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۸۹) ۱۳:۴۵
رضا
۱۳۹۳/۱۰/۱۰ Iran
0
0
0

سلام 28سالمه کارشناس مکانیک هستم تجربه کارفنی و مدیریتی دارم منظم و فعالم بعدازظهرها وقتم ازاده اماده همکاری با کارخانه دزنوش میباشم.باتشکر 09370838252


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها