یکشنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ / ۱۳:۵۷
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۱۵۲۹۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی
مدیر عامل شرکت زنجیره ای یاران دریان

حذف واسطه ها و حمایت از حقوق مصرف کنندگان از اهداف عالی شرکت یاران دریان می باشد

مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای یاران دریان با اشاره به مهمترین اهداف این فروشگاه ها گفت:متحدالشکل کردن فروشگاهها، حذف واسطه، یکسان کردن قیمتها و حمایت از حقوق مصرف کنندگان از اهداف عالی شرکت یاران دریان می باشد.

مهدی عارفی داریان مدیر عامل شرکت یاران دریان در خصوص هدف از تاسیس فروشگاه زنجیره ای یاران دریان افزود:همانطور که می دانید دریانی ها در صنف خواروبار فروشی قدیمی و سوپر مارکت جدید حدود 40 الی پنجاه سال سابقه دارند و با توجه به اینکه قصد داشتیم از تجربیات بزرگان و تحصیلات دانش آموختگان نسل جدید به طور یکجا استفاده کنیم تصمیم گرفتیم در سال همت مضاعف و کار مضاعف فروشگاه های زنجیره ای یاران دریان را افتتاح کنیم.

وی همچنین،با اشاره به مهمترین اهداف فروشگاه زنجیره ای یاران دریان خاطرنشان کرد:یک شکل کردن فروشگاهها، یکسان کردن قیمتها و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و حذف کلیه واسطه هایی که باعث ایجاد تورم و ازدیاد قیمتها می شدند از مهمترین اهداف این شرکت می باشد.

عضو هیئت مدیره شرکت یاران دریان در ادامه تصریح کرد:شرکت یاران دریان در نظر دارد امسال 52 شعبه را با حمایت وزارت بازرگانی تحت پوشش قرار دهد و تاکنون دو شعبه آن به بهره برداری رسیده و مابقی در پنج نقطه از تهران در مناطق یک تا پنج شروع به خدمت رسانی خواهند کرد.

عارفی داریان همچنین در ادامه اذعان داشت:اولین گام ما خدمت به همشهریان تهرانی است و در صورتیکه تا پایان سال جاری تعداد شعب را به دویست شعبه افزایش دهیم به فکر افزایش شعب در شهرستانها و استانهای دیگر خواهیم بود.

وی همچنین افزود:این اقدام در جهت خصوصی سازی و زیر نظر وزارت بازرگانی و اتحادیه و سندیکایی با عنوان یاران دریان اقدام به خدمت رسانی به هموطنان تهرانی نموده است.

باشگاه خبرنگاران

(یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹) ۱۳:۵۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها