یکشنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ / ۱۰:۲۹
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۱۵۲۸۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

200 شعبه از فروشگاه های زنجیره ای یاران دریان تا اخر امسال به صورت پراکنده در شهر تهران افتتاح می شود

رئیس هیئت مدیره شرکت فروشگاه های زنجیره ای یاران دریان با اشاره به اینکه فروشگاه های زنجیره ای یاران دریان تا آخر امسال به 200 شعبه خواهد رسید گفت: تاسیس این شعب به صورت گزینشی و هماهنگ با شرکت اصلی صورت می گیرد.

حسین پور مطلب  افزود: تا کنون دو باب فروشگاه زنجیره ای یاران دریان افتتاح شده و 52 فروشگاه دیگر نیز بزودی افتتاح خواهد شد و با هماهنگی شهرداری تابلو های آن در سراسر تهران نصب می گردد.
 وی در ادامه هدف از تاسیس این فروشگاه های زنجیره ای را حمایت از مصرف کننده و تولید کننده بیان کرد  و تصریح کرد: با تاسیس فروشگاه ها فروشندگان می توانند با فراق بال اجناس خود را به فروش برسانند و با قیمت ارزان تر تهیه نمیاند.
 رئیس هیئت مدیره شرکت  فروشگاه های زنجیره ای یاران  دریان در ادامه خا طر نشان کرد: این شرکت می تواند با ایجاد هماهنگی باتمام شعب فروشگاه اقلام مورد نیاز مردم  را تهیه و با یک قیمت  واحد در سطح شهر تهران توزیع نمایند، در واقع این شرکت قصد دارد تا به هدف دولت که حمایت از مصرف کننده و تولید کننده است جامع عمل بپو شاند.
 پور مطلب با اشاره به اینکه فروشگاه های زنجیره ای یاران دریان در سطح شهر تهران پراکنده است اظهار داشت: توسعه فروشگاه های زنجیره ای با هماهنگی شرکت اصلی در سطح شهر  تهران ادامه دارد و رقابت با رقیبان کوچک و بزرگ تاثیری در زنجیره نخواهد داشت .
 رئیس هیئت مدیره شرکت یاران دریان در ادامه  گفت: با وجود اینکه فروشگاه های زنجیره ای این شرکت به نسبت فروشگاه های رقیب کوچک است لیکن اجناس ما ارزان تر از سایر فروشگاه ها  است لذا هزینه هایی شرکت به نسبت بقیه  رقبا کمتر می باشد.
 وی در ادامه افزود: دیگر فروشگاه های رقیب خرید شان را یکجا انجام می دهند و این  خرید یکجا باعث می شود تا  اجناس ارزان  تر تهیه گردد.
 شرکت یاران دریان نیز به صورت  یکجا  برای فروشگاه های خود خریده کرده و برا ی عرضه به مناطق مختلف  ارسال می کند.
 پور مطلب با بیان این مطلب که خرید یک جا موجب ارزان شدن کالا می گردد تصریح کرد: هدف اصلی ما حمایت از مصرف کنندگان است چرا که حمایت از مصرف کننده سبب عرضه ارزان تر و فروش بالاتر می شود و این شرکت سود خود را در ارزان فروشی می داند

وی در ادامه با تاکید بر اینکه کلیه فروشگاه های زنجیره ای یاران دریان دارای بارکد خوان می باشند گفت: فروشگاه های زنجیره ای یاران دریان تا آخر امسال به دویست شعبه خواهد رسید و این شعب به صورت گزیشنی انتخاب شده و در هماهنگی کامل با شرکت اصلی می باشند.

رئیس هیئت مدیره و شرکت یاران دریان درادامه تاکید کرد: وجود بارکد خوان در فروشگاهها موجب می شود تا مشتری جنس مورد نظر خود را با اطمینان انتخاب و از قیمتش مطلع باشد، امیدواریم با ایجاد این فروشگاه ها در سطح تهران موجبات رفاه اهالی محلات مختلف تهران و مصرف کنندگان فراهم گردد.

پور مطلب درادامه با اشاره به اینکه اعضای هیئت مدیره شرکت یاران دریان عمدتا مسئول هماهنگی و مذاکره با تولیدکنندگان جهت اخذ تخفیفات ویژه می باشند گفت: شرکت های تولید کننده اکثرا کالاهای خود را به صورت مویرگی پخش می کنند لذا هیئت مدیره با این دست شرکت ها وارد مذاکره شده و برای 300 تا 500 باب فروشگاه خرید می نماید که مسلما در ارزان تر شدن قیمت ها تاثیر بسزایی دارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت یاران دریان مذاکرات خود با تولید کنندگان را آغاز کرده خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که بعضی از اقلام اساسی فروشگاه های زنجیره ای با سرمایه شرکت و مشارکت دولت از طریق جنس های مصرف عمومی وارداتی تهیه می شود تا ارزان تر در اختیار شعب این فروشگاه قرار گیرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت فروشگاه های زنجیره ای یاران دریان با تاکید بر اینکه این شرکت تنها در تهران متمرکز خواهد بود افزود: در آینده شرکت های دیگر همانند این شرکت در سایر شهرستان ها اقدام به تاسیس فروشگاه های متعدد خواهند کرد که این مطابق با سیاست های کلی دولت و سیاست های کلی جهانی است.

پور مطلب در ادامه بر اهمیت بارکد گذاری کالاها و اجناس تاکید کرد و گفت: اگر زمانی چرتکه، ماشین حساب و صندوق تعیین کننده مبلغ اقلام مختلف بود اکنون فروشگاه های یاران دریان مجهز به بارکد خوان هستند و این مسئله به مشتری کمک می کند تا قیمت، کیفیت کالای خود مطلع و اطمینان داشته باشد از سویی شرکت مطبوع ما و سازمان تعریزات حکومتی به لحاظ کنترل کیفیت نوع و قیمت کالا مشکل نخواهند داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: قیمت تمام کالاهای شرکت فروشگاه های زنجیره ای یاران دریان طبق مصوبه است و حتی بعضی از اجناس هم ارزان تراز قیمت مصوبه عرضه می شود که این خود موجب رقابتی تر شدن این شرکت با سایر شرکت های رقیب می شود همچنین این شرکت از سود خود هم کمتر می گیرد تا مشتری ضمن رضایت کامل نیاز به حمل و نقل از یک نقطه شهر به دیگر نقطه شهر نداشته باشد.

باشگاه خبرنگاران

(یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹) ۱۰:۲۹
ناشناس
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ Iran
0
0
0

باسلام وخسته نباشید.3سال سابقه کاردارم ودرحال حاضرهم بیکارهستم تمایل خودرابرای همکاری باشما (منشی-صندوقدارو...)اعلام میکنم.

محمدرضا مبارکی
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ Iran
5
0
0

با سلام اینجانب محمد رضا مبارکی تولید کننده ام دی اف های رگال دار یا شیار دار هستم از مدیریت محترم شرکت یاران دریان تقاضا دارم در صورت تمایل به همکاری و سفارش کالا با شماره 09111008002 تماس حاصل فرمایند با تشکر شرکت نما چوب شمال

شرکت البرز پلاستیک
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ Iran
0
0
0

شرکت البرز پلاستیک تولید کننده انواع سفره های یکبار مصرف با کیفیت بسیار عالی تمایل دارد با مجموعه وزین آن شرکت همکاری باثبات و مستمری را ایجاد نمایذ با تقدیم احترام مدیر فروش اکبر خوشبخت 09120247031 شماره تلفن شرکت 77917120-فکس77935605

خدابنده لو
۱۳۹۴/۰۲/۲۴
0
0
0

با سلام اینجانب افشین خدابنده لو نماینده فروش شرکت کشت و صنعت میش تولیدکننده انواع پنیر پیتزا می باشم و آمادگی شرکت فوق را برای همکاری با شما اعلام می نمایم . باتشکر تلفن تماس 09356060299 تلفن کارخانه 02832898494

کریمی
۱۳۹۴/۰۵/۲۱ Serbia
0
0
0

با سلام و عرض خسته نباشید ضمن ارزوی موفقیت روز افزون , پروژه اداری تجاری مسکونی ورزشی پاسارگاد واقع در مهرشهر کرج (استان البرز)دارای یک باب تجاری جهت صنف فروشگاه زنجیره ای به مساحت کف حدود 400 متر مربع و بالکن داخل تجاری حدود 150 متر مربع دارای پارکینگ
اختصاصی با ظرفیت حدود 200 عدد خودرو , آمادگی خود را جهت مشارکت در فروش و یا اجاره مورد مذکور اعلام میدارد .لذا در صورت تمایل میتوانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمایید. 09121789046

ناشناس
۱۳۹۴/۰۹/۱۱ Iran
0
0
0

سلام خسته نباشین شرکت قند سبز ایلام با تولید محصولات فرا سود مند چای و شکر رژیمی با استفاده از شیرین کننده گیاه استویا آماده همکاری با شما می باشد.

سعید عباسی
۱۳۹۵/۰۳/۱۵ United States
0
0
0

با سلام اینجانب سعید عباسی فروشگاهی به مساحت 200 متر مربع دارم و تمایل دارم نمایندگی شما را اخذ نمایم لطفا در خصوص شرایط با این شماره تماس بگیرید 09123160637 عباسی با نشکر

کریمی
۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
0
0

با سلام و احترام ما دارای محصول برنج ارگانیک و سالم هستیم و درصورت نیاز شما به خرید این محصول تمایل به همکاری داریم.09123987727

رضا رستکاروند
۱۳۹۵/۰۶/۱۳
5
0
0

بسیار عالی و ارزوی پیشرفت روزافزون شما عزیزان را از خداوند متعال خواهانم

مرتضی رسولی
۱۳۹۶/۰۳/۱۹
0
0
0

سلام رسولی هستم، نماینده فروش شربت های گیاهی گریوه در البرز و تهران 09370929404

حسین اصغری
۱۳۹۶/۰۷/۰۵
0
0
0

✓ 6 سال سابقه کار در فروشگاه هایپر استار با سمت مدیر و مدیر کل مواد غذایی تازه ✓ مهارت در کار تیمی و توانایی مدیریت تیم حداقل 150 نفر ✓ مدیریت فروش مدیریت سود و زیان ✓ توانایی مذاکره با تامین کنندگان ✓ توانایی مدیریت بخش های مختلف مواد غذایی تازه ✓ آشنایی
کامل با قوانین بهداشتی ✓ آشنایی کامل با سیستم خرده فروشی و مدیریت خرده فروشی ✓ آشنایی کامل با بازار و نیاز مشتریان ✓ آشنایی کامل با مشتری مداری و طرز برخورد با مشتری 09190146431


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها