چهارشنبه / ۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ / ۱۱:۲۹
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۱۵۱۳۸
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات
تکنولوژی جدید

"دستگاه آج موم "جدیدترین نوع فعلی در جهان محصولی از سیالان خزر

به گزارش فودنا شرکت عسل سیالان با مطالعه صنعت نوین فراوری عسل و سفر مستقیم به اروپا و بازدید از تکنولوژی های جدید با در نظر گرفتن شرایط خاص ایران توانسته است با هزینه ای چشم گیر تکنولوژی روز کشورهای آلمان و دانمارک را که ید طولانی در این صنعت دارند را وارد ایران نماید.

دستگاه آج موم جدیدترین نوع فعلی در جهان می باشد که وارد ایران شده و توانایی آن بسیار دقیق از هر حیث می باشد و می تواند درعلاوه بر رفع نیاز خود شرکت ، پاسخگوی نیاز زنبور داران کل منطقه باشد. این دستگاه توسط خود شرکت سازنده در این شرکت نصب و راه اندازی شده است

فراوری و آج موم

شرکت عسل سیالان در راستای توسعه صنعت زنبورداری و بنابر نیاز زنبور داران منطقه که همواره برای تهیه آج موم به شرکت های دور از منطقه مراجعه می کردند و  با مطالعه دقیق پروسه آج موم در منطقه هم از نظرکیفی و هم از نظرکمی و همچنین با درک کامل از کاستی های موجود در نوع محصول تولید شده در منطقه ،اقدام به خریداری ، نصب و بهره برداری از یک سیستم کاملا متفاوت نموده است .سیستم نصب شده آخرین ورژن تولید شده  توسط یکی از پنج کشور صنعتی جهان یعنی آلمان، طراحی و ساخته شده است . یکی از مزیتهای منحصر به فرد سیتم نصب شده تصفیه کامل موم از هر گونه آلودگی است و در واقع می توان گفت که موم قبل از ورود به پروسه آج شدن کاملا استریل می شود و مصرف کننده می تواند از این حیث اطمینان کامل داشته باشد.

دیگر محصولات :

  • عسل 500 گرم شیشه ای( ساکارز زیر 3%)
  • عسل طبی 250 گرمی شیشه ای (ساکارز3%)
  • عسل طبیعی 350 گرمی شیشه ای (حد استاندارد ساکارز زیر 5%)
  • عسل هتلی (20گرمی)
  • عسل هتلی (25گرمی)
  • عسل کرمی (350گرمی)
  • عسل طبی(500گرمی)
  • عسل طبیعی (700 گرمی)

تلفن : (0192)4256712-20

آدرس سایت :www.sialanhoney.com

ایمیل : sialanhoney@sialanhoney.com

 

(چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۹) ۱۱:۲۹
سعید نشوی
۱۳۹۲/۰۳/۲۲ Iran
0
0
0

با سلام خدمت شما اطلاعاتی در خصوص نحوه خرید ومدلها و صرفه اقتصادی دستگاه موم کشی میخواستم خواهشمندم بنده را راهنمایی بفرمایید با سپاس فراوان

فرهادی
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ Finland
0
0
0

درود بر شما میخواستم بدونم قیمت دستگاه موم عاج کن چنده؟ کجا باید خریداری کنیم؟ آیا خرید دستگاه همراه با آموزش کار با دستگاه میباشد؟


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها