شنبه / ۴ اردیبهشت ۱۳۸۹ / ۱۵:۱۰
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۱۵۰۳۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس سرویس عمومی

انتخابات نظام مهندسی کشاورزی اردبیل برگزار شد

انتخابات نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل با حضور گسترده اعضای این سازمان در اردبیل برگزار شد.

در این انتخابات که پیش از ظهر امروز در ساختمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اردبیل برگزار شد، اعضای این سازمان در یک فضای مناسب و آرام آرای خود را به صندوق‌ها ریخته و در نهایت نیز ترکیب جدید این سازمان در استان اردبیل انتخاب و معرفی شد.
در انتخاب امسال غلامحسین رحمانی با کسب 282 رای، عباس بخشعلی‌زاده با 260 رای، احمد شهریار با 222 رای، میرعلی سید معصومی با 220 رای، بهروز خلیل با 198 رای، ربعلی جهانی با 194 رای و شهرام محمدی با کسب 181 رای به عنوان هفت عضو اصلی این شورا انتخاب و معرفی شدند.
همچنین در این دوره از انتخابات علیرضا بیدار با 180 رای و قدیر نوری قنبلانی با 179 رای به عنوان دو عضو علی‌البدل این سازمان‌ انتخاب و معرفی شدند.
غلامحسين رحمانی به عنوان منتخب اول این دوره از انتخابات در این مراسم گفت: از حضور پرشور مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در انتخابات این دوره قدردانی می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی و حرکت‌های سازنده به این حسن اعتماد پاسخ مثبت و در خور شایسته بدهیم.
وی مهم‌ترین معضلات فارغ‌التحصیلان کشاورزی را نبود زمینه‌های مناسب اشتغال با وجود ظرفیت بالای کشاورزی استان اردبیل اعلام کرد و افزود: در تلاش هستیم تا زمینه اشتغال پایدار در این بخش را برای مهندسان کشاوزری در رشته‌های مختلف فراهم کنیم.
رحمانی تصریح کرد: در سال مزین به همت و کار مضاعف این مجموعه سعی خواهد کرد با همدلی و همراهی سایر اعضا یک حرکت مثبت و سازنده را در این مجموعه خلق کرده و به پیش ببرد.

منبع : فارس

(شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۸۹) ۱۵:۱۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها