شنبه / ۴ اردیبهشت ۱۳۸۹ / ۱۱:۲۷
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۱۴۹۹۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس سرویس عمومی
فرماندار اسلامشهر :

انتخابات اتحادیه خواربار و لبنیات فروشان اسلامشهر ابطال شد

فرماندار و رئیس کمیسیون نظارت بر اتحادیه‌ها و اصناف اسلامشهر از ابطال انتخابات هیئت مدیره اتحادیه خواربار و لبنیات فروشان این شهرستان و برگزاری مجدد این انتخابات خبر داد.

غلامحسین آرام امروز در اسلامشهر اظهار داشت: در آخرین انتخاباتی که برای انتخاب اعضای جدید هئیت مدیره اتحادیه خواربار و لبنیات فروشان اسلامشهر برگزار شد، اعتراضاتی، از سوی افراد عضو اتحادیه به روند برگزاری انتخابات وجود داشت و در این رابطه شکایتی نیز به این کمیسیون رسید.
فرماندار اسلامشهر افزود: پس از چندین جلسه که از سوی کمیسیون نظارت تشکیل شد، با بررسی مدارک و دلایل موجود، به این نتیجه رسیدیم که در روند برگزاری انتخابات این اتحادیه تخطی صورت گرفته، که با نظر اعضای کمیسیون، این انتخابات باطل اعلام شد.
وی تصریح کرد: بعد از بررسی‌های به عمل آمده، مقرر شد که این انتخابات، پس از طی مراحل قانونی، با حضور اکثریت اعضا، مجددا برگزار شود و در این رابطه ما نظر خود را به استان هم اعلام کرده و در آینده‌ای نزدیک این امر تحقق خواهد یافت.
آرام افزود: طی روزهای گذشته 2 تن از نمایندگان حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در ادامه سفرهای دوره‌ای خود در مناطق استحفاظی این حوزه انتخابی، در شهرستان اسلامشهر حضور یافته و طی بازدید 9 ساعته، طرح‌های عمرانی مصوبات سفرهای اول و دوم ریاست جمهوری به این منطقه را مورد برسی قرار دادند.
وی گفت: در این بازدید مسائل و مشکلاتی که مانع از پیشرفت برخی طرح‌ها شده بود مورد بررسی قرارگرفت و همچنین طی گزارشی ظرفیت‌های بالقوه و پتانسیل‌های موجود در شهرستان به نمایندگان اعلام شد.

منبع : فارس

(شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۸۹) ۱۱:۲۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها