یکشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ / ۱۶:۱۰
سرویس : صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
کد خبر : ۱۴۹۶۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی

"پلاستیک ماشین الوان "پیشتاز در تولید و ارائه لفافهای بسته بندی جهت تجهیزات پزشکی، دارو، شیرخشک، غذای کودک

به گزارش فودنا شرکت پلاستیک ماشین الوان پیشتاز در تولید و ارائه لفافهای بسته بندی جهت تجهیزات پزشکی، دارو، شیرخشک، غذای کودک می باشد .

شرکت پلاستیک ماشین الوان در سال 1377 به عنوان اولین تولید کننده چند لایه های بسته بندی شروع به کار نموده است. این مجموعه اولین پاکت آبمیوه (doy pack) و ساشه های غذایی را در ایران تولید کرده است و در ادامه با گسترش تولید و افزایش نیاز صنایع وابسته اقدام به راه اندازی خطوط تولید فیلم های CPP و LLDPE نموده و تا کنون پیشتاز در تولید و ارائه لفافهای بسته بندی جهت تجهیزات پزشکی، دارو، شیرخشک، غذای کودک می باشد.

محصولات :

از آنجاییکه اغلب مواد غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی و ... در تماس با سطح بسته بندی نیازمند فیلم های Food Grade و یا Pharmaceutical Grade می باشد این شرکت جهت رفع این مهم در دو سالن جداگانه اقدام به تولید فیلم CPP (کست پلی پروپیلن) و نیز فیلم های پلی اتیلن تک لایه و سه لایه کرده است تا علاوه بر تامین نیاز واحد converting بتواند این محصولات را هم به سایر واحد های چاپ و بسته بندی ارائه نماید.

لفاف های بسته بندی سعی شده است با مطالعه و بررسی جهت شناخت کامل حساسیت های محصولات غذایی، دارویی و ... تولید انواع لفاف های چند لایه انجام شود. این امر توسط سیستم چاپ هشت رنگ، لمینت های حلالی و غیر حلالی و اکستروژن ممکن می شود. بنابراین از هرگونه فیلم های پلیمری، کاغذ، فویل آلومینیوم و ... با آگاهی کامل از دامنه کاربرد آنها اقدام به تولید لفاف های بسته بندی می گردد.

آدرس سایت : www.pmaprintopack.com

ایمیل :           info@pmaprintopack.com

تلفن :                     88504151

 

 

(یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹) ۱۶:۱۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها