چهارشنبه / ۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ / ۱۲:۱۱
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۱۴۸۳۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای
پیمان به عنوان صادر کننده نمونه سال 88

"پیمان لاهیجان"تولیدکننده انواع کلوچه ، کیک ، اسنک و ویفر با کیفیت مرغوب

به گزارش فودنا مجتمع صنایع غذایی پیمان لاهیجان با سالها تجربه یکی از بزرگترین شرکتهای تولید مواد غذایی در ایران می باشد که با بکارگیری کارشناسان مجرب و تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی در زمینه تولید انواع کلوچه ، کیک ، اسنک و ویفر با کیفیت مرغوب فعالیت می نماید .

مجتمع صنایع غذایی پیمان لاهیجان با سالها تجربه یکی از بزرگترین شرکتهای تولید مواد غذایی در ایران می باشد. شرکت پیمان با بکارگیری کارشناسان مجرب و تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی در زمینه توليد انواع کلوچه ، کیک ، اسنک و ویفر با کیفیت مرغوب دارای انواع گواهینامه های داخلی و بین الملل از جمله استاندارد ملی ایران ، SGS ، ISO9001،ISO22000 ، HACCPمی باشد.

محصولات :

  • انواع کیک
  • انواع کلوچه
  • انواع اسنک
  • انواع ویفر
  • شوکودیس

شرکت صنایع غذایی پیمان لاهیجان در سال 1388 به عنوان صادر کننده نمونه سال شناخته شده و در امر صادرات کشور نقش بسزایی را ایفا می نماید،بکارگیری دستگاه های تمام اتوماتیک و همگام شدن با تکنولوژی روز دنیا یکی دیگر از ویژه گی های این شرکت می باشد.

تلفن : (0141)2292811, 2293603

آدرس سایت :www.paymanlahidjan.com

ایمیل : info@paymanlahidjan.com

(چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۸۹) ۱۲:۱۱
میثم خوش روش
۱۳۹۷/۰۵/۰۸
0
0
0

با سلام اینجانب فعال بخش سولار و انرژیهای پاک اعلام میدارد اماده همکاری و نصب و راه اندازی سولار برای تامین برق مصرفی تمام کارخانه بدون نیاز اتصال به شبکه برق و حتی فروش برق مازاد به شبکه سراسری میباشد


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها