شنبه / ۴ اردیبهشت ۱۳۸۹ / ۱۰:۱۱
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۱۴۷۱۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی
پنیرهای جدید

" ریو و ریکوتا " محصولات جدید کاله

به گزارش فودنا شرکت فرآورده های لبنی کاله دو پنیر جدید به نامهای ریو و ریکوتا را که تهیه شده از شیر تازه می باشند بلافاصله پس از تولید بسته بندی کرده و به صورت تازه به بازار عرضه می کند.

ریو

پنیر ریو یک پنیر تازه است که از شیر پاستوریزه گاو تهیه می شود، این پنیر بلافاصله پس از تولید بسته بندی شده و به صورت تازه به بازار عرضه می شود. این پنیر دارای رطوبت بالا و چربی کمتر از 16 درصد است، به همین دلیل این پنیر در تمام دنیا توسط پزشکان به عنوان یک پنیر رژیمی مطرح می شود.

طعم آن تازه، شیری، و ملایم است به همین دلیل برای تمام اعضای یک خانواده مطلوب است.

مهمترین کاربرد این پنیر در صبحانه، عصرانه است و در وعده غذای اصلی می توان آنرا به همراه دسرهای میوه ای شیرین مصرف نمود. با این پنیر می توان دسر برزیلی معروف که Romeu e Julita نامیده می شود را درست کرد.

جدول ارزش غذایی این پنیر در 30 گرم در ادامه آمده است

کالری

80 کیلو کالری

کربوهیدرات

1 گرم

پروتئین

5 گرم

چربی کل

5 گرم

چربی اشباع

3 گرم

کلسیم

210 میلی گرم

سدیم

ریکوتا

پنیر ریکوتا پنیری است که به علت داشتن رطوبت بالا نرم و خامه ای می باشد. دارای بافت لطیف و رایحه مطبوع است. تقریبا دارای %20 چربی و ظاهر آن سفید رنگ می باشد. برای مصرف مستقیم و همچنین تهیه لازانیا و انواع دسر ها به کار می رود.

طعم نسبتا شیرینی دارد، به همین خاطر در ترکیب با شکر و برخی طعم ها برای تهیه انواع دسر و پر کردن شیرینی ها بسیار مناسب می باشد. در تولید آن اغلب از شیر گاو استفاده می شود، ولی از شیر گوسفند و بز نیز می توان استفاده کرد. منبع بسیار خوب کلسیم است و نیم فنجان از این پنیر می تواند %42 نیاز کلسیم روزانه را تامین می کند. قابلیت نگهداری آن تا 5 هفته ویا بیشتر است و برای مصارف طولانی مدت تا 6 ماه می تواند منجمد شود. این پنیر دارای پروتئین های آب پنیر و محلول است که به دلیل سهولت در جذب برای کودکان و ورزشکاران بسیار مفید است.

تلفن ها :      66467779 و 66467755

آدرس سایت :  www.kalleh.com

ایمیل :       customer@kalleh.com

(شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۸۹) ۱۰:۱۱
یونس
۱۳۹۵/۱۰/۱۴ Germany
4
0
0

ریگوتا عمده برای فروش داریم09199163425

ناشناس
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ Iran
2
0
0

ok


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها