چهارشنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۸۸ / ۱۳:۳۸
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۱۴۴۸۲
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای
ایران ملاس نخستین تولیدکننده خمیرمایه فوری در داخل کشور

خمیرمایه نان‏های سنتی ،فانتزی و نان‏های شیرین "فریمان"

به گزارش فودنا شرکت ایران ملاس نخستین تولیدکننده خمیرمایه فوری در داخل کشور ،انواع خمیرمایه با نام تجاری فریمان را به بازار عرضه نموده است.

انواع محصولات :

خمیرمایه نان‏های سنتی و فانتزی، ممتاز.

این نوع خمیر مایه مخصوص کلیه نان‏های است که در ترکیب خمیر آنها شکر بکار نرفته و یا مقدار شکر مصرفی کمتر از 5 درصد وزن آرد می‏باشد.

خمیرمایه نان‏های شیرین

این نوع خمیرمایه مخصوص کلیه نان‏هایی است که در ترکیب خمیر آنها میزان مصرف شکر 10 تا 30 درصد به نسبت وزن آرد باشد. حداقل 4 کیلوگرم شکر برای 40 کیلو آرد.

توضیح: برای نانهایی که میزان شکر مصرفی بین 5 تا 10 درصد وزن آرد است از هر دو نوع خمیرمایه می‏توان استفاده کرد.

در بسته بندی های متنوع زیر به بازار ارائه شده است :

  1. کیسه‏های20 کیلوگرمی خمیرمایه فریمان:خمیرمایه فریمان درکیسه‏های 20 کیلوگرمی 2 لایه لیمینت شده از جنس پلی اتیلن توزیع می‏گردد.
  2. پاکت‏های 500 گرمی تحت خلاء خمیرمایه فریمان:خمیرمایه فریمان در پاکت‏های 500 گرمی 4 لایه از جنس آلومینیوم با پوشش پلی‏استر و پلی‏اتیلن قابلیت نگهداری محصول را تا 2 سال با حفظ کیفیت تضمین می‏نماید. این محصول در جعبه‏های 10 کیلوگرمی، 20 پاکت در هرجعبه، عرضه می‏گردد.
  3. پاکت‏های 100 گرمی خمیرمایه فریمان:خمیرمایه فریمان در پاکتهای 100 گرمی 3 لایه از جنس آلومینیوم با پوشش پلی‏اتیلن و پلی‏استر بعلت تزریق گاز نیتروژن درون بسته‏ها، فعالیت خمیرمایه را تا یکسال پس از تولید حفظ می‏کند. این محصول در جعبه‏های 4 کیلوگرمی. 40 پاکت در هر جعبه، عرضه می‏گردد.
  4. پاکت‏های 50 گرمی خمیرمایه فریمان:خمیرمایه فریمان در پاکت‏های 50 گرمی 3 لایه از جنس آلومینیومی با پوشش پلی‏اتیلن و پلی‏استر بعلت تزریق گاز نیتروژن درون بسته‏ها. فعالیت خمیرمایه را تا یکسال پس از تولید حفظ می‏کند

تلفن :       88787488 و 7631223-0511

آدرس سایت :    www.iranmellas.com

ایمیل :             giahi@iranmellas.com

(چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۸) ۱۳:۳۸
محمدرضاعبدالهی
۱۳۹۴/۰۶/۰۱ Iran
0
0
0

سلام .وقت به خیر درخواست دارم که یک نماییده گی ما می خواهم ازشما داشت باشیم مرکز پخش وفروش مایه را از شما میخواستم که برای شهرستان قرچک وورامین وپیشوا هستم که ازشما خواهشمند که این افتخاربدهی این درخواست محمدرضاعبدالهی را بپذازید

حسن رجبی
۱۳۹۴/۱۰/۲۵ Iran
0
0
0

سلام وقت شما بخیر میخواستم بدونم مایع از چه نوع گیاهی و چگونه درست میشود


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها