سه شنبه / ۲۷ بهمن ۱۳۸۸ / ۱۱:۲۰
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۱۴۱۷۶
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی
تولید کننده پودرهای مواد غذائی با نام تجاری بایا

"پودر آب پنیر"به پودر اصفهان

به گزارش فودنا مجتمع صنایع غذائی به پودر اصفهان تولید کننده پودرهای مواد غذائی به ویژه پودر آب پنیر با نام تجاری "بایا" میباشد .

به گزارش شبکه خبری فودنا شرکت به پودر اصفهان در چند زمینه جدید فعالیت تحقیقاتی می نماید که از جمله تولید پودر چای، پودرگوجه فرنگی وجداسازی مشتقات آب پنیر مانند لاکتوز، اسیدلاکتیک، اسیدهای آمینه وویتامینهای موجود در آب پنیر را می توان نام برد.

پودر آب پنیر(whey powder):

آب پنیر بعنوان مازاد کارخانجات پنیرسازی با دارابودن %6 ماده خشک یکی از با ارزشترین محصولات جانبی صنایع لبنی می باشد که با تکنولوژی های موجود نظیر خشک کردن و تکنیک های دیگر محصولات متقاوتی از آن تهیه می شود. پودر آب پنیر کاربرد خاص در صنایع مختلف دارد.

موارد مصرف پودر آب پنیر:

فراورده های حجیم شده غلات (پفک)- برای غنی کردن فراورده های آردی مانند ماکارونی، انواع نان، بیسکوئیت و کیک کلوچه امولسیون کردن چربی در فراورده های گوشتی زیرا خاصیت امولسیفایر پودر آب پنیر بدلیل داشتن پروتئین های محلول بمراتب از شیر خشک بیشتر است-در صنایع شکلات سازی، خوراک بچه، چیپس و صنایع داروسازی .

مشخصات کلی :
 روشن و شفاف - سفید و نارنجی ، بدون طعم ومزه اضافی ، نرم و یکنواخت و با  حلالیت خوب در کیسه های پلاستیکی 25 کیلویی که در پاکت دو لایه لامینه شده قرار داده  می شود.

شرکت بهپودر اصفهان با هدف ایجاد صنعت جدید با تکنولوژی پیشرفته ، خروج ارز ، رفع بخشی از مشکلات کارخانجات تولید کننده پنیر ، رفع آلودگی محیط زیست و ایجاد اشتغال سازنده پس از مطالعات کارشناسی در آبانماه 1375 تاسیس گردید . سالانه بیش از 600 هزار تن آب پنیر در کشور ما تولید می شود که حاوی مقادیر عظیمی از ترکیبات مفید غذائی است . با گذشت زمان و مطابق طرحهای توسعه شرکت محصولات تولیدی خود را افزایش داده و پودر پنیر و شیر خشک صنعتی را به لیست محصولات خود افزوده است که این برنامه همچنان ادامه دارد . همچنین در جهت بهبود کیفیت گامهای موثری برداشته است که دریافت گواهینامه ISO 9002  از شرکت DNV هلند از آن جمله است.

محصولات دیگر:

  • پودر پنیر : فرآیند که شامل خرد کردن آماده سازی و پاستوریزاسیون می باشد پنیر به صورت مایع یکنواخت و همگن با غلظت 45 ایجاد می شود که با استفاده از اسپری در ایر خشک  وبسته بندی میشود و پس از تایید بخش کنترل از انبار قرنطینه به انبار محصول ارسال و توزیع می گردد . در محصولات حجیم شده غلات ( پفک ) ، انواع سسهای خشک ، چیپس ها ، سوسیس های پنیری و غیره ، سوپهای آماده خشک به کار میرود .
  •  شیرخشک کم چرب :  بیشترین مصرف را در صنایع لبنی ، شکلات سازی ، بیسکوئیت کیک و کلوچه و  فرآورده های  گوشتی از قبیل سوسیس و کالباس دارد . 
     
  • شیرخشک کامل یا پرچرب : فرایند تولید و مورد مصرف شیر خشک کامل تقریبا مشابه شیر خشک کم چرب است با این تفاوت که در طی مراحل تولید میزان کمتری از چربی شیر از آن جدا می گردد و بنابراین محصول تولیدی دارای میزان چربی بالاتر ( حد اقل 25% )

 آدرس سایت : www.behpoodr.com

تلفکس: 6255650 -6278908   - 0311

 

 

(سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۸) ۱۱:۲۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها