یکشنبه / ۱۸ بهمن ۱۳۸۸ / ۱۶:۲۲
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۱۴۱۳۸
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
گلدن میکس جهت تولید دان برای مرغداری

کنسانتره ۵% دو مرحله ای طیور گوشتی گلدن میکس "سپاهان دانه پارسیان"

به گزارش فودنا شرکت سپاهان دانه پارسیان محصول گلدن میکس مورد نیاز جوجه جهت تولید دان که با استفاده از جدید ترین اصول فن آوری تغذیه و به کارگیری فرمول متعادل و غنی را برای مرغداری ها تولید نموده است .

کنسانتره ۵% گلدن میکس

 کنسانتره گلدن میکس مجموعه ای است متراکم از مواد اصلی مورد نیاز جوجه جهت تولید دان که با استفاده از جدید ترین اصول فن آوری تغذیه و به کارگیری فرمول متعادل و غنی تهیه شده است . با مصرف این کنسانتره مرغدار  می تواند تنها با افزودن مواد اولیه ای همچون کنجاله سویا ، ذرت و صدف و با استفاده از بهترین جیره های پیشنهادی موجود به مناسب ترین فرمول دان  با صرف حداقل زمان و بالاترین دقت رسیده که با کاسته شدن از تعداد مواد اولیه در تهیه دان امکان بروز اشتباه در فرمول نویسی و ساخت دان نهایی به حداقل خواهد رسید . فرمول این کنسانتره به نحوی تنظیم شده است که تمام احتیاجات مربوط به طیور گوشتی نژادهای رایج در ایران را تأمین نموده و حاوی موادی همچون آنزیم فیتاز ، مولتی آنزیم ، بتائین و توکسین بایندر می باشد و از لحاظ مواد ویتامینه و معدنی به صورت ویژه تنظیم شده است .

 تیم علمی شرکت با امکانات کامل خود و بهره گیری از یافته ای جدید و با هدف همگام شدن با پیشرفت های روز در زمینه تغذیه طیور ، آمادگی لازم جهت تنظیم جیره های اختصاصی واحد های پرورش با مواد اولیه خاص را داشته و نیز در زمینه تأسیسات و تجهیزات نیز مشاوره اختصاصی ارائه می نماید .

مزایای استفاده از کنسانتره دو مرحله ای گلدن میکس

  1. کنسانتره گلدن میکس به نام ovocrack ( اووکرک ) محتوی یک ترکیب هوشمند سه گانه ( اسید بوتیریک توکسین بایندر ، کلسیم لاکتات ) می باشد که دارای این مزایای است : آنتی باکتریال،باکتریو ستاتیک،تحریک سیستم ایمنی گوارش، افزایش جذب کلسیم و فسفر،جذب  توکسین ها،افزایش جذب آب و مواد مغذی، اسید کردن محیط دستگاه گوارش،  افزایش طول و تعداد پرزهای روده
  2.  
  3. شرکت سپاهان دانه پارسیان در سال ۱۳۸۵ با پشتوانه ۱۰ ساله در صنعت دام و طیور به همراه تیم مجرب در زمینه تغذیه ای ، بهداشتی و تاسیساتی شروع به فعالیت نموده و رسالت خود را بر خدمت صادقانه ، نوآوری و علم گرایی، بهینه کردن چرخه تولید و در نهایت تولید محصول مقرون به صرفه و سالم بنا نهاده است که در این راه به لطف خداوند و تکیه بر دانش همکاران متخصص جهت انجام هر چه بهتر این مهم، اقدام به ارائه خدمات ذیل نموده است:
    -    نوآوری در تولید کنسانتره و ارائه خدماتی متفاوت
    -    تولید مکمل های اختصاصی و سفارشی
    -    مشارکت در واردات و توزیع محصولات تخصصی و با کیفیت روز دنیا
    -    مطالعات و اقدمات تخصصی اولیه جهت ارائه مرغ سالم
    -    انجام آزمایشات تخصصی به همراه جیره نویسی های خاص
    -    برگزاری سمینارها و کلاس های آموزشی

تلفن:                  ۳۵ الی ۶۶۵۷۲۳۳۰

ایمیل :        info@sepahandaneh.com  

آدرس سایت : www.sepahandaneh.com

(یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۸۸) ۱۶:۲۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها