دوشنبه / ۵ بهمن ۱۳۸۸ / ۱۶:۲۸
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۱۴۰۰۶
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی
محصولات جدید شام شام

"کالباس کرات زیتون ، کالباس کرات قارچ "شام شام

به گزارش فودنا مــجتمع صنعتی پروتئینی "شام شام" با بیش از 27 سال سابقه درخشان در تولید انواع محصولات گوشتی استفاده از مواد اولیه عالی و مرغوب و بهره بردن از دستگاه های جدید و پیشرفته همگام با تکنولوژی نوین روز جهان هر روز محصولاتی جدید را به بازار عرضه می نماید .

مــجتمع صنعتی پروتئینی بزرگ و پویای شام شام با بیش از 27 سال سابقه درخشان در تولید انواع محصولات گوشتی استفاده از مواد اولیه عالی و مرغوب و بهره بردن از دستگاههای جدید و پیشرفته همگام با تکنولوژی نوین روز جهان این امکان را به این مجموعه داده تا بتواند تنوع تولیدات خود را ارتقاء‌بخشد و در تولید انواع سوسیس ، کالباس ، کباب لقمه ، همبرگر ، بسته بندی و قطعه بندی گوشت قرمز و سفید ، انواع غذاهای آماده به طبخ و طبخ شده ، مجموعا ً دارای ظرفیت تولید سالیانه 40 هزار تن می باشد .

این مجتمع جهت دریافت استاندارد و آئین کار بهداشتی انواع محصولات مرغ و جوجه کباب نیز اقدام نموده که در مراحل پایانی دریافت گواهینامه می باشد .
شایان ذکر است این مجتمع تنها دارنده گواهینامه آزمایشگاه همکار ( اکرودیته ) با اداره استاندارد می باشد و در مرحله پیش ممیزی جهت اخذ گواهینامه آزمایشگاه همکار با اداره نظارت نیز می باشد .
در سال گذشته خطوط تولیدی جدید نظیر خط ناگت و اتاق پخت مرغ سوخاری نیز راه اندازی شده است و از جمله محصولات جدید : کالباس کرات زیتون ، کالباس کرات قارچ ، سوسیس ژاپنی ، استیک گوشت ، فیله گوشت ،‌فیله مرغ و ... می باشد .

دسته بندی کلی محصولات شام شام :

  • انواع سوسیس و هات داگ
  • انواع کالباس و ژامبون
  • انواع برگر
  • انواع خوراک جوجه
  • انواع ناگت

تلفن : 7263008-0712

آدرس سایت: www.sham-sham.com



(دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۸۸) ۱۶:۲۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها