یکشنبه / ۲۹ آذر ۱۳۸۸ / ۲۲:۳۰
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۱۳۷۳۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای
انواع بیسکویت سلامت مناسب هر لحظه و هر مکان با شماست

"بیسکوییت رژیمی سلامت "

به گزارش فودنا بیسکویت رژیمی حاصل تلاش طولانی متخصصین شرکت سلامت فرد است که تنها گامی کوچک در جهت جلب رضایت مشتریان و اقدامی در جهت ارتقاء سطح سلامتی جامعه می باشد.

شرکت سلامت فرد با بیش از چهل سال سابقه درخشان در صنایع غذایی ، یکی از پیشگامان صنعت بیسکویت و شیرینی ایران ، افتخار دارد که محصولات متنوع خود را با بهترین کیفیت و در متنوع ترین و جذابترین بسته بندی به مصرف کنندگان خوش سلیقه ایرانی عرضه دارد .
شرکت بیسکویت سلامت تولید کننده بیش از 20 نوع بیسکویت ، شیرینی و شکلات ، مفتخر است که نشاط آور لحظات خاطره انگیز و به یادماندنی شما عزیزان باشد.

انواع بیسکویت تولید شده در شرکت سلامت فرد با فرمولاسیون منحصر به فرد قابل استفاده در محل کار، منزل و مهمانی ها می باشد. انواع بیسکویت با ارزش تغذیه ای بالایی که دارد بعنوان یک کمک غذا در اختیار عموم اقشار جامعه قرار دارد. مصرف مواد اولیه ای با کیفیت بسیار بالا و کنترل های دقیقی در حین تولید و پس از تولید باعث گردیده که محصولات شرکت سلامت فرد بصورت انحصاری درآید. بصورتیکه نه تنها بازارهای داخلی بلکه بازارهای خارجی را نیز تحت تاثیر کیفیت برتر خود قرار دهد.

بهره گیری از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته در کنار متخصصین متعهد محصولات بیسکویت این شرکت را از نظر کیفیت در جهان مطرح نموده و در رده تولیدکنندگان برتر قرار داده است.

مواد تشکیل دهنده

آرد، روغن نباتی(روغن سویا یا روغن آفتابگردان)، ایزومالت، تخم مرغ، پودر نارگیل، پودر کاکائو، سوربیتول، لستین، آسه سولفام پتاسیم، بیکربنات آمونیم، بیکربنات سدیم

دیگر محصولات :

  • بیسکوییت :ساده ،رژیمی،شیرمال،کرمدار،دایجستیو
  • شیرینی :مغزدار ،وایرکات
  • ویفر : پرتقالی،شکلاتی،موزی
  • شکلات :ساده،ساده بامغز بادام زمینی،سفید هفت مغز،سفید با مغز بادام زمینی

تلفن: 42-۵۷۲۱۱۳۶-۰۳۱۱

آدرس سایت : www.salamatfard.com

(یکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۸۸) ۲۲:۳۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها