پنج شنبه / ۲۶ آذر ۱۳۸۸ / ۰۵:۵۱
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۱۳۷۲۱
گزارشگر : ۱۰۱۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای
در کیسه های دو جداره ضد رطوبت

"ظریف"یکی از اولین تولید کنندگان نشاسته و گلوتن

به گزارش شبکه خبری فودنا شرکت ظریف یکی از اولین تولید کنندگان نشاسته با رطوبت کم و خلوص بالا و همچنین گلوتن با پروتئین و کیفیت بالا میباشد .

نشاسته از گیاهان مختلفی از جمله ذرت ،‌گندم ، سیب زمینی و برنج به دست می آید . شواهد تاریخی نشان می دهد که اولین منبع تولید نشاسته «گندم» و یا احتمالا گیاه دیگری از خانواده غلات بوده است . عمده ترین منابع تهیه نشاسته در مناطق مختلف متفاوت است و بستگی به پراکندگی جغرافیایی دارد . بعنوان مثال سیب زمینی در اروپا ، برنج در آسیا ، گندم در استرالیا و ذرت در آمریکا

واحد تولیدی نشاسته ظریف در سال 1360 فعالیت خود را در کرج آغاز نموده و جزء اولین تولید کنندگان نشاسته و گلوتن می باشد و اکنون با تجربه سالهای متمادی و طولانی قادر به تولید نشاسته با رطوبت کم و خلوص بالا و همچنین گلوتن با پروتئین و کیفیت بالا می باشد.

بسته بندی : در کیسه های دو جداره ضد رطوبت در وزن های 25 کیلوگرمی و وزن های سفارشی

موارد مصرف نشاسته :

  • نشاسته در فرمولاسیون فرآیندهای غذایی نظیر : مواد غذایی کم اسید که تحت فرآیند حرارتی قرار می گیرند ، پودینگ ها ، غذاهای اسیدی نظیر سسهای سالاد ، سسهای کبابی ، چاشنی ها و غذاهای ترکیبی خشک نظیر سوپها و آبنباتهای روکش دار و آدامسها استفاده می گردد .
  • در تولید دکستروز ، دکسترین و گلوکز مایع نشاسته ماده اولیه اصلی می باشد . نشاسته در بسیاری دیگر از رشته ها نیز استفاده می گردد .
  • در پودرهای نانوایی و مواد بهبود دهنده به عنوان پر کننده filler و جلوگیری از واکنشهای شیمیایی بین بی کربنات و اسید پیش از ساختن خمیر ، در سس ها برای حفظ امولسیون روغن و سرکه و جلوگیری از دو فاز شدن سیستم ،‌در بیسکویت و کراکر برای بهبود بافت و تردی فرآورده و کنترل PH .
  • در صنایع پخت و پز پیش از قالب گیری و برای جلوگیری از چسبیدن خمیر به قالب ،‌در تولید انواع سوپ به عنوان غلظت دهنده و در صنایع کنسروسازی ،‌گوشت و غذاهای مخمر ، بیسکویت و کیک سازی نیز از نشاسته استفاده می گردد .
  • همچنین از انواع نشاسته در فرمول داروهای گوناگون ، غذاهای دام و نساجی ، حفاری چاههای نفت ، چسب سازی کاغذ سازی و همچنین پودرهای آرایشی استفاده می گردد.

آدرس سایت :             www.zarifstarch.com

ایمیل :    Info@ZarifStarch.com  , Sale@ZarifStarch.com

تلفن :                         5-6604764 -- 0261

 

(پنج شنبه ۲۶ آذر ۱۳۸۸) ۰۵:۵۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها