یکشنبه / ۱ آذر ۱۳۸۸ / ۱۳:۵۴
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۱۳۵۹۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
رییس سازمان دامپزشکی کشور

جمهوری اسلامی ایران میزبان بیست و هفتمین کنفرانس منطقه ای آسیا

سازمان دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران میزبان 37 کشور آسیایی منطقه آسیا، اقیانوسیه و پاسفیک خواهد بود.

رییس سازمان دامپزشکی کشور با اعلام این مطلب در گفتگو با خبرنگار ایانا گفت: در شانگهای چین به تصویب رسید که ایران در دو سال آینده میزبان این کنفرانس باشد.

دکتر مجتبی نوروزی افزود: کنفرانس منطقه ای آسیا فرصت مغتنمی است برای ارتباط بیشتر بخش دامپزشکی ایران با سایر کشورها، بطوریکه این کنفرانس زمینه های همکاری بسیاری را فراهم می آورد.

وی با اعلام اینکه زمینه صادرات بسیاری از محصولات خام دامی فراهم خواهد شد، خاطرنشان کرد: برگزاری این اجلاس در ایران باعث خواهد شد ضمن معرفی توانمندیهای کشورمان به سایر کشورها، مقرراتی لازم الاجرا در زمینه فرآورده های خام دامی وضع شود که به نفع ایران خواهد بود.

 

ورود افراد دارای بیماریها تنفسی به فارمهای دام و طیور ممنوع

دکتر نوروزی همچنین با نزدیک شدن به فصل سرما به بهره برداران، دامداران و سایرین توصیه کرد که برای جلوگیری از بیماریهای مشترک، نکات بهداشتی را رعایت و نسبت به انجام واکسیناسیون به موقع دام و طیور اقدام کنند.

وی افزود: باید نسبت به ورود افرادی که بیماریهای تنفسی دارند، به مرغداریها و دامداریها ممانعت بعمل آید تا از پخش ویروس آنفلوآنزا جلوگیری شود.

دکتر نوروزی در ادامه خاطرنشان کرد: جلوگیری از خرید گوشتهای بدون مهر دامپزشکی و توقف کشتار غیرمجاز حفظ سلامت را دربر خواهد داشت و از بیماریهای مشترک جلوگیری خواهد کرد.

(یکشنبه ۱ آذر ۱۳۸۸) ۱۳:۵۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها