یکشنبه / ۱ آذر ۱۳۸۸ / ۱۰:۳۲
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۱۳۵۸۱
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
بعد از نوشابه های ارم (کولا،لیمویی و پرتقالی) هم اکنون

"آب آکوافینا" محصول جدید ارم نوش مورد تایید FDA آمریکا

به گزارش شبکه خبری فودنا شرکت ارم نوش تولیدکننده نوشابه در سه طعم کولا،لیمویی و پرتقالی هم اکنون محصول جدید خود آب آکوافینا (پپسی)آبی گوارا و مورد تایید FDA آمریکا را عرضه می کند .

به گزارش فودنا آب آکوافینا (پپسی)با بکارگیری مدرن ترین ماشین آلات و تجهیزات و با بهره گیری از آخرین فن آوری روز دنیا در فرآوری آب با کیفیت مطلوب و یکسان و املاح کنترل شده در بطری های یکبار مصرف 600 میلی لیتری و 5/1 لیتری تولید می گردد.

آب آکوافینا در تمام نقاط جهان تحت همین فرمولاسیون به مصرف کنندگان عرضه می گردد و این امر یکی از ویژگیهای منحصر به فرد آب آکوافینا بشمار میرود .

محصولات ارم نوش در بطری های یک بار مصرف PET عرضه می شوند و در تولید و بسته بندی آنها پیشرفته ترین تجهیزات و خط تولید مکانیزه و خودکار با کمترین دخالت دست، به خدمت گرفته شده اند. شرکت ارم نوش هم اینک دارای چهار خط تولید نوشابه کاملاً اتوماتیک و پیشرفته ساخت شرکت SIDEL GROUP ایتالیا است که ظرفیت فرآوری 000/64 بطری 5/1 لیتری در ساعت یا       000/90 بطری 300 سی سی در ساعت را با امکانات منحصر به فرد فنی همچون « بلومولدینگ» ، « تری بلاک»، « برچسب زن های خطی و روتاری BOPP» ، « شرینگ رپر»، « نقاله ها (کانوایرهای) هوایی» و سایر تجهیزات و ماشین آلات را در اختیار دارد.

محصولات دیگر :

  • ارم کولا : آب گازدار، شکر، طعم دهنده های طبیعی کولا، کارامل کافئین، اسید فسفریک و بنزوات سدیم.
  • ارم لیمویی :آب گازدار، شکر، طعم دهنده طبیعی لیمویی، رنگهای مجاز خوراکی(سانست یلو،کارموایزین)، صمغ عربی، اسید سیتریک و بنزوات سدیم.
  • ارم پرتقالی :آب گازدار، شکر، طعم دهنده طبیعی پرتقالی، رنگهای مجاز خوراکی(سانست یلو،کارموایزین)، صمغ عربی، اسید سیتریک و بنزوات سدیم.

تلفن :      21- 44982917 و 44545318

ایمیل :          info@eramnoush.ir  

آدرس سایت : www.eramnoush.ir

(یکشنبه ۱ آذر ۱۳۸۸) ۱۰:۳۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها