دوشنبه / ۳۰ شهریور ۱۳۸۸ / ۱۱:۰۷
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۱۲۹۳۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات
حجیم دانه میهن تولید کننده پاپ کورن با نام تجاری پفیلا

پفیلا با طعم پنیری کره ای روانه بازار شد

به گزارش سایت خبری فودنا ،شرکت صنایع غذایی حجیم دانه میهن تولید کننده پاپ کورن (ذرت حجیم شده) ازبهترین مواد اولیه و مرغوبترین نوع ذرت دردنیا محصول جدید خود را که پفیلا با طعم پنیری کره ای می باشد را روانه بازار کرد.

شرکت صنایع غذایی حجیم دانه میهن (سهامی خاص) با هدف ارائه محصولاتی سالم و با کیفیت مطلوب در سال 1379 تاسیس گردید و برای تهیه پاپ کورن (ذرت حجیم شده) ازبهترین مواد اولیه و مرغوبترین نوع ذرت دردنیا استفاده نموده و در دی ماه همان سال اولین محصول خود با نام پفیلا، با طعم نمکی را به بازار عرضه نمود.

این شرکت با هدف ایجاد تنوع و با توجه به استقبال مصرف کنندگان در صدد تولید پفیلا با طعمهای متنوعی برآمد و از اوائل سال 1380 اقدام به تولید محصول پفیلا با طعم پنیری و از سال 1381 محصول پفیلا با طعم کره ای را به بازارعرضه نمود که ضمن تحقیق و انجام کنترل های کیفی به مرورطعمهای جدیدی را عرضه خواهد داشت. دراین راستا شرکت صنایع غذایی حجیم دانه میهن با بهره گیری از پیشرفته ترین فن آوری روز و روشهای آزمایشگاهی( اعم از شیمیایی، میکروبی و ارگالپتیکی ) و تکیه بر متخصصین مجرب صنایع غذایی با شعار " محصول طبیعی وعاری از ترکیبات نگهدارنده " زیرنظر کارشناسان اداره نظارت برمواد غذایی و اداره بهداشت در حال حاضر تنها تولید کننده ذرت حجیم شده در ایران می باشد.

آدرس: تهران - بزرگراه مدرس- خیابان میرداماد شرقی- خیابان12 بهمن- کوچه22 بهمن- پلاک16- جنب مهدکودک فروغ ایران- طبقه4

تلفن : 22924430 (21) 98+
          22924429
(21) 98
+
          22904207
(21) 98
+
          22904209
(21) 98+

پست الکترونیکی : info@hajimdaneh.com

وب سایت : http://www.hajimdaneh.ir

(دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۸۸) ۱۱:۰۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها