سه شنبه / ۲۷ مرداد ۱۳۸۸ / ۰۸:۰۷
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۱۲۵۶۲
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی

برندی جدید برای محصولات لبنی و بستنی "وارنا"

به گزارش شبکه خبری فودنا شرکت صنایع شیر تهران شهداد انواع محصولات لبنی و انواع بستنی های رنگارنگ را با نام تجاری وارنا وارد بازار کرده است .

کارخانه صنایع شیر تهران - شهداد یکی از مدرن ترین کارخانجات لبنات کشور و خاورمیانه با با ظرفیت یکهزارتن  در روز توسط بخش خصوصی احداث شده است و انواع محصولات لبنی پاستوریزه را بااستاندارهای جهانی تولید می‌کند.  

واقع شدن این کارخانه در شهرستان ورامین باعث گردید تا نام وارنا که نام قدیم این منطقه ( ورامین ) می باشد به عنوان نام تجاری محصولات این شرکت انتخاب گردد .
 
محصولات لبنی که تولید آن در کارخانه آغاز گردیده است :
  • شیر پاستوریزه یک لیتری نایلونی با درصد چربی 5/2
  • شیر پاستوریزه یک لیتری  نایلونی با درصد چربی 5/1
  • شیر نایلونی استریل در بسته بندی تری پک با ماندگاری طولانی  :یکی از تولیدات خاص این شرکت تولید انواع شیر استریل با ماندگاری طولانی مدت در بسته بندی های سه لایه است که برای اولین بار در کشور اجرا می شود . با اجرا و اتمام این طرح سالانه 50 میلیون دلار برای پاکتهای بسته بندی شیر که صدرصد وارداتی هستند , صرفه جویی ارزی می شود.
  • انواع بستنی : اسپیرال یا رنگارنگ وارنا ،مگنوم وسکا،مگنوم قلبی،لیوانی،عروسکی هانی و مانی  ، بستنی های چوبی ، نونا با روکش میوه و ...
  •  با نوید اینکه خطوط تولید سایر محصولات لبنی اعم از ماست و دوغ و خامه نیز در مراحل  آزمایشی خود میباشد و با برنامه ریزیهای انجام شده تا پایان سالجاری ورود سایر محصولات لبنی این کارخانه روانه بازار خواهد شد .

 تلفن :4-88534771

تلفن کارخانه :(0291)3235900-5, 3235166

آدرس سایت : www.shahdaddairy.com

ایمیل : shahdaddariy@shahdaddairy.com

 

(سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۸۸) ۰۸:۰۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها