جمعه / ۲۳ مرداد ۱۳۸۸ / ۱۲:۱۵
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۱۲۴۲۱
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
نماینده انحصاری شرکت نوتریکس

"آریا شیرین نوش "اولین تامین کننده کنجاله گوار در ایران و واردکننده انواع بهبوددهنده های نان های مسطح

به گزارش شبکه خبری فودنا شرکت آریا شیرین نوش نماینده انحصاری شرکت نوتریکس است که واردکننده انواع بهبود دهنده های نان لواش و نانهای مسطح بوده و همچنین اولین تامین کننده کنجاله گوار در ایران میباشد .

 این شرکت مفتخر است که با دارا بودن مدیران و کادری مجرب در زمینه تهیه و توزیع مواد اولیه کارخانجات خوراک دام از قبیل گلوتن ذرت و کنجاله گوار 60 درصد پروتئین ، گامی هر چند کوچک در جهت تامین مواد اولیه با کیفیت مطلوب برداشته است .

محصولات :

  • کنجاله گوار 60 درصد پروتئین

این نوع کنجاله فقط شامل قسمت پروتئینی دانه ،جوانه میباشد.در این نوع کنجاله ذرات فیبر و گام دانه پس از پروسه طولانی بوجاری جدا میگردد.همچنین محصول نهایی در پروسه فرآوری با بخار در دمای 140 درجه سانتیگراد به مدت 10 دقیقه نگهداری میشود،این دما باعث کاهش رطوبت و افزایش خوشخوراکی کنجاله میگردد.پروتئین این نوع کنجاله بالا و حدود 60 درصد میباشد.رنگ این کنجاله زرد مایل به نارنجی میباشد .

  •  بهبوددهنده نان های مسطح

محصول جدید این شرکت بهبوددهنده طبیعی نانهای مسطح میباشد این محصول توسط شرکت نوتریکس به عنوان بهبوددهنده نانهای سنتی مسطح ایران طراحی و تولید گردیده است و این بهبود دهنده بر خلاف سایر بهبود دهنده ها علاوه بر بهبود کلیه پارامترهای نان لواش باعث افزایش تولید شده که این امر نه تنها هزینه مصرف بهبود دهنده را جبران میکند بلکه باعث سود اقتصادی برای نانوایی ها خواهد بود.

تلفن:07112336808 و 07112343879 و 07116251933

همراه :09123782401

آدرس سایت : www.asn-co.com

ایمیل : info@asn-co.com

 

(جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۸۸) ۱۲:۱۵
فربود صادقی
۱۳۹۲/۰۲/۲۰ Iran
0
0
0

قیمت کنجاله گوار ؟ آیا میشود در طیور استفاده کرد؟ لطفا مطالب علمی ارسال شود؟ 09143451802


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها