چهارشنبه / ۷ مرداد ۱۳۸۸ / ۲۱:۳۱
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۱۲۲۴۸
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات
اولین آدامس طبیعی و بدون قند در جهان

آدامس طبیعی بدون قند " ون "

به گزارش فودنا یکی دیگر از محصولات شرکت تولیدی سقز سازی کردستان آدامس بدون شکر(یا در اصطلاح بدون قند) است که به صورت دراژه و با نام تجاری ون به بازار عرضه شده است و هیچ نوع افزودنی شیمیائی دیگر ندارد و برای بیماران با رژیم خاص توصیه می شود .

محصول جدید شرکت آدامس بدون قند در 2نوع بسته بندی بلیستری وجعبه ای عرضه می شود و در فرآوری آن از زایلیتول استفاده می شود و هیچ نوع افزودنی شیمیائی دیگر ندارد و برای بیماران با رژیم خاص توصیه می شود .

محصولات شرکت :

  • آدامس طبیعی
  • لواشک طبیعی
  • آلفا پینن

آدامس طبیعی ون که از شیره درخت بنه(سقز) ساخته می شود و دارای خواص و ویژگیهای خاص است. سقز از دیرباز توسط اطبای مشهوری چون ابوعلی سینا برای درمان بیماریهای دستگاه گوارش تجویز می شده است. سقز حاوی آنتی بیوتیک با ارزش گیاهی است که بر هلیکو باکتر پیلوری(Helico bacter pylori)  عامل اصلی زخم معده اثری درمانی دارد، ضمن اینکه سقز برای مداوای بیماریهای آسم و برنشیت توصیه شده است. سقز بوی بد دهان را ازبین می برد و عاملی برای پیشگیری از پوسیدگی دندان است.

لواشک طبیعی ونطبیعی ون در طعم های آلبالو، زردآلو، آلو، توت فرنگی، انار و مخلوط هفت میوه در بسته بندیهای 30 گرمی و 15 گرمی در پوشش سلفونی متالایز بسته بندی می گردد.

یکی از محصولات جنبی این شرکت آلفاپاینن است که از تصفیه سقز حاصل می شود. این فرآورده اولیه بسیاری از داروهای طبی است،مصارف صنعتی متعددی دارد و در ساخت و تولید بسیاری از داروها به کار می رود،تولید این محصول 30تن در سال است.

تلفن : 3453800, 3452912 (0871)

آدرس سایت : www.van.ir

ایمیل : info@van.ir و saghez_van@yahoo.com

(چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۸۸) ۲۱:۳۱
نسیم احمدی
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ Iran
0
0
0

من از مشتریهای قدیم شما هستم ولی متاسفانه هفت ماه پیش که یک باکس از ادامس ون را تهیه کردم پشیمان شدم بعلت اینکه بقدری شل شدن که به دندان میچسبن و شلی ان غیر طبیعه نمیدانم ترتیب اثر داده میشود یا خیر

محمد
۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
0
0

سلام من ادامس ون میخواهم در تهران هم توزیع میشود اگر میشود اسم فروشگاه ها رو بگید با تشکر

محمدی
۱۳۹۶/۰۴/۱۹ Iran
0
0
0

با سلام لطفا آدرس پخش آدامس ون در تهران رو اعلام کنید

بیرقدار
۱۳۹۴/۰۹/۱۴ Iran
0
0
0

با سلام بنده متقاضی آدامس ون هستم اگر در استان گلستان نمایندگی دارید اعلالم بفرمایید

کوردکالا
۱۳۹۶/۱۰/۲۳ United Kingdom
0
0
0

خرید اینترنتی آدامس طبیعی ون تحویل در سراسر ایران فروشگاه اینترنتی کوردکالا https://www.kurdkala.com/product-category/natural-products/food/chewing-gum/


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها