جمعه / ۹ مرداد ۱۳۸۸ / ۱۰:۲۳
سرویس : صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
کد خبر : ۱۲۲۱۲
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی

" کیمیا شیمی زنگان " اولین تولیدکننده پلیمرهای گیاهی تجزیه پذیر در محیط زیست

به گزارش فودنا شرکت کیمیا شیمی زنگان مفتخر است که برای اولین بار در ایران و خاورمیانه پس از سه سال تحقیقات مستمر و با داشتن متخصصین مجرب موفق به تولید پلیمرهای گیاهی قابل تجزیه در محیط زیست با منابع تجدید پذیر مانند نشاسته ذرت گردد و قادر است با ورق های گیاهی تولیدی خود کلیه ظروف یکبار مصرف موردنیاز در صنایع بسته بندی موادغذایی را تولید نماید .

محصولات شرکت جهت بسته بندی   :

  • گرانول های گیاهی: از این گرانول ها می توان با استفاده از کلیه ماشین آلات ویژه تولید انواع ورق گیاهی با ضخامت و سایزهای مختلف را تولید نمود .
  • ورق و فیلمهای گیاهی: فیلم های گیاهی در اندازه و ضخامت های گوناگون به عنوان جایگزین مناسب برای ورق های تهیه شده در پتروشیمی می باشد و با استفاده از کلیه ماشین آلات وکیوم فرمینگ و ترمو فرمینگ رایج می توان کلیه ظروف یکبار مصرف و موارد مشابه موجود را از فیلم های گیاهی تولید نمود .
  • ظروف یکبارمصرف گیاهی کیمیا :در نهایت با استفاده از دستگاه های وکیوم فرمینگ و ترمو فرمینگ قادر است با ورق های گیاهی تولیدی خود کلیه ظروف یکبار مصرف موردنیاز در صنایع بسته بندی موادغذایی را تولید نماید .

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره شرکت ارتباط برقرار نمایید .

تلفن:               4-22646632

آدرس سایت :    www.kimiabiopolymer.com 

ایمیل :              info@kimiabioplymer.com

(جمعه ۹ مرداد ۱۳۸۸) ۱۰:۲۳
طیبانی
۱۳۹۲/۰۸/۲۳ Iran
0
0
0

با سلام من یکی از طرفداران محصولات شما هستم و هر جا که بتونم برای حفظ محیط زبست و سلامت جامعه برای استفاده از این ظروف تبلیغ می کنم . می خواستم خبری را به اطلاع شما برسانم تا در اولین فرصت اقدام لازم را انجام بدهم. در تاریخ92/8/20 داشتم به رادیو گوش می
کردم که متوجه شدم موضوع برنامه در ارتباط با ظروف یکبار مصرف می باشد و فکر می کنم مهمان برنامه هم نایب رییس اتحادیه تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف بود. چیزی که بسیار باعث ناراحتی من شد این بود که این مهمان تمام تولید کنندگان ظروف گیاهی را به دروغ گفتن متهم کرد

منصوری
۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
0
0

با سلام برای اخذ نمایندگی فروش ظروف یکبار مصرف گیاهی در کرمان چه باید کرد؟ لطفا برای مذاکره حضوری شماره تلفن تماس پ آدرس را مرحمت فرمایید.


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها