سه شنبه / ۶ مرداد ۱۳۸۸ / ۱۲:۳۰
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۱۲۱۴۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
دارای HACCP از اروپا

" آب معدنی پارس" آب معدنی طبیعی بدون گاز

به گزارش فودنا شرکت آبهای معدنی پارس ایران تولیدکننده آب معدنی طبیعی بدون گاز که حاصل از چشمه سادات واقع در ارتفاعات 2200 متری سلسله جبال زاگرس میباشداز لحاظ کیفی یکی از بهترین آب های معدنی چشمه ای در کشور است که تاثیر محیطی بر آن از لحاظ آلودگی صفر است .

کارخانه آب معدنی پارس در زمینی به مساحت هفت هکتار واقع در کیلومتر 75 جاده شیراز اصفهان و در دامنه کـوههای نقش رستم واقع شده است ،آب مورد مصرف این کارخانه که از چشمه سادات واقع در ارتفاعات 2200 متری سلسله جبال زاگرس، منطقه پاسارگاد  تامین می شود و دارای استاندارد HACCP اروپا می باشد.

مزایای خط تولید آب معدنی پارس :

·         خط تولید PET از مدرن ترین خطوط تولید NETSTAL ساخت کشور سوئیس با سابقه ی درخشان که در 40 کشور پیشرفته ی جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

·         فیلتراسیون آب توسط سیستم های پیشرفته و مجهز پال انگلستان انجام می شود.

·         مجتمع بزرگ آب معدنی پارس به عنوان بزرگترین کارخانه ی تولید آب معدنی در ایران، ‌با اتوماسیون بسیار پیشرفته ی کرونس آلمان کلیه ی عملیات از تولید تا بسته بندی را شامل: پریفورم، ‌بطری، فیلتراسیون، ‌تریتمنت، فیلینگ، ‌لیبلینگ، ‌کدینگ، پگینگ و پالتینگ، ‌محصولی با کیفیت و بهداشتی با کنترل لیزری در سه مرحله با سرعت بسیار بالا و بدون کوچک ترین عیوب احتمالی، ‌محصول نهایی خود را عرضه می نماید.

·         کارخانه آب معدنی پارس از مجرب ترین مهندسان و کارشناسان و مجهزترین دستگاه های آزمایشگاهی استاندارد و به روز جهانی در جهت بالا بردن کیفیت محصول و رضایت مشتری، بهره می گیرد.

مصرف آب معدنی پارس برای همه ی سنین و اقشار شامل: نوزادان، ‌کودکان، ‌جوانان، ‌افراد مسن و افراد مبتلا به بیماری های گوارشی توصیه می شود.

تلفن : 6312002(0711) و 7075 112 0917

ایمیل :            info@pars-waters.com

آدرس سایت :  www.pars-waters.com

 

 

 

(سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۸۸) ۱۲:۳۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها